استاندار کرمان:

چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده

  • شناسه خبر: 17514
چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده

استاندار کرمان گفت: چهارمین دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده صورت می‌گیرد. به گزارش خانه خشتی، اسماعیل نجار در شورای اداری استان اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی با عزم و اراده راسخ و توکل بر خداوند علاوه بر تحقق شعار سال به این وظیفه و تکلیف عمل کنیم. […]

خانه » آخرین اخبار » چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده

استاندار کرمان گفت: چهارمین دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده صورت می‌گیرد.

به گزارش خانه خشتی، اسماعیل نجار در شورای اداری استان اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی با عزم و اراده راسخ و توکل بر خداوند علاوه بر تحقق شعار سال به این وظیفه و تکلیف عمل کنیم.

وی با تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با بیان اینکه سفرها موجب شناخت و انسجام بیشتر می‌شود، ابراز داشت: کاهش ۴۷ درصدی تلفات جاده‌ای در استان کرمان عملکرد خوبی است.

نجار افزود: مهم‌ترین رسالت ما در سال جاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری است، همزمانی این دو انتخابات تلاش بیشتر و مضاعفی را برای اجرا می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اجرای موفق، بانشاط و حضور گسترده مردم را در انتخابات باید با اخلاق و معنویت توأم داشته باشیم، عنوان کرد: حماسه سیاسی با سه رکن قانون، بصیرت و اخلاق محقق می‌شود و همه باید در میدان عمل باشیم و حماسه افتخارآفرین را شکل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم نیز باید آگاهانه باشد و زمینه این امر را باید فراهم کنیم و این امر نیازمند سعی و تلاش زیادی است.

استاندار کرمان گفت: وحدت و همدلی عامل مؤثر دیگر در خلق حماسه سیاسی است، سرکوب فرد دیگر برای معرفی خودمان جایگاهی ندارد.

نجار ابراز داشت: تبلیغات نیز باید اخلاق‌مدارانه و برای معرفی خودمان باشد؛ نه اینکه چهره دیگران را مخدوش کنیم.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان کرمان اذعان داشت: چهارمین دور سفر ریاست جمهوری طی روزهای آینده به استان کرمان انجام می‌شود و علاوه بر جلسه هیئت دولت، کارگروه معدن و توسعه کشاورزی برگزار می‌شود.

نجار با اشاره به اینکه طی سال گذشته در زمینه اعتبارات با مشکل مواجه بودیم، متذکر شد: مدیران دستگاه‌ها از ابتدای سال جاری نسبت به اعتبارات توجه داشته باشند.

وی در پایان با تأکید به فرماندار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بیان داشت: مدیران کل با فرمانداران هماهنگی لازم را داشته باشند تا در زمان اعلام بودجه مشکلی نداشته باشیم.

منبع:فارس

برچسب ها:
چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده سفرهای هیئت دولت کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان