۸ طرح عمرانی و کشاورزی در بخش نوق رفسنجان به بهره برداری رسید/ تصاویر

  • شناسه خبر: 175110
۸ طرح عمرانی و کشاورزی در بخش نوق رفسنجان به بهره برداری رسید/ تصاویر

به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و دهه فجر ۸ طرح و پروژه در بخش نوق رفسنجان افتتاح و بهره‌برداری شد.

خانه » آخرین اخبار » ۸ طرح عمرانی و کشاورزی در بخش نوق رفسنجان به بهره برداری رسید/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان رفسنجان، بخشدار و جمعی از مسئولین چندین پروژه در بخش نوق افتتاح و به بهره برداری رسید.
چاه آب آشامیدنی روستای اسماعیل آباد نوق رفسنجان اولین پروژه ای بود که با اعتبار پروژه شامل حفر چاه، تجهیز، مخزن و خط انتقال مجموعا ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
چمن مصنوعی در روستای شمس آباد نوق با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان و چمن مصنوعی شهید ملایی روستای اسماعیل آباد نوق با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و دهیاری روستاها افتتاح شد.
در ادامه ۲۸ هزار مترمربع آسفالت معابر و خیابان های شهر بهرمان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح گردید.
همچنین سفره خانه در شهر بهرمان که توسط شهرداری بهرمان با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان بهسازی و مرمت شده مورد بهره برداری قرار گرفت.
این سفره خانه قرار است به عنوان موزه مردم شناسی و سفره خانه مورد استفاده عموم قرار گیرد.
پروژه های رفع افت ولتاژ جنب پارک لاله بهرمان و خیابان شهید رفسنجانی جوادیه فلاح و اصلاح شبکه و روشنایی خیابان های دقوق آباد و باقرآباد و خیابان آیت الله هاشمی بهرمان با اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیون تومان افتتاح گردید.
در ادامه پروژه آبیاری قطره ای ۴۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی محمد پور حجتی با اعتبار ۴۶۶ میلیون تومان که از این مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان بلاعوض دولتی و سهم آورده شخصی ۱۸۶ میلیون تومان و پروژه آبیاری قطره ای ۲۱.۵ هکتار از اراضی کشاورزی حسن فلاح با اعتبار ۴۲۹ میلیون تومان که سهم بلاعوض دولتی ۲۷۹ میلیون تومان و آورده شخصی ۱۵۰ میلیون تومان در شهر جوادیه فلاح افتتاح شدند.





عکس از یونس رمضانی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان