خانه خشتی گزارش می دهد؛

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸ حماسه ای دیگر در تاریخ انقلابی رفسنجان/ گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 174918
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸ حماسه ای دیگر در تاریخ انقلابی رفسنجان/ گزارش تصویری

قلم برای نمایش صلابت حضور مردم ایران زمین در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلابشان مانده اند…

خانه » فرهنگی مذهبی » راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸ حماسه ای دیگر در تاریخ انقلابی رفسنجان/ گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی، ۲۲ بهمن میعادگاه هرساله مردم صبور و شکور ایران اسلامی است که بیایند و بگویند ما هنوز بر سر آنچه ۴۰ سال قبل پیمان بسته ایم مانده ایم و خواهیم ماند.

امروز ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ و باز هم خلق حماسه ای دیدنی از این مردم…

میدان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان از ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مملو از جمعیتی عاشق است، همه هستند، مسئولان آمدند، اقشار مختلف مردم آمده اند، جوان، نوجوان و کودکان دست در دست مادران و پدران هم امده اند، پیرمرد ۸۰ ساله هم هست…

همه یکدل و یکصدا شده اند و با همه وجود فریاد می زنند مرگ بر آمریکا و هیهات من الذله.

و اما بهمن امسال تفاوت دارد با سالهای قبل چرا که این مردم صبور، سردار دلها را دیگر فقط در دل دارند اما پرصلابت تر، انگار خون ریخته شده حاج قاسم قدم هایشان را به سمت آرمان های انقلاب راسخ تر کرده است.

پرچم جمهوری اسلامی ایران میاندار این جمعیت شده است، همان که این مردم به داشتنش و به نشان الله اکبرش افتخار می کنند.

مادران مسیر راهپیمایی را راهی برای تربیت انقلابی فرزندشان می دانند، آنها را با خود آوردند که ادامه دهندگان راه شهدای این انقلاب باشند.

همه دست به دست به هم دادند تا بهمنی تماشایی رقم بزنند، از مردم همیشه در صحنه ای که نه تنها هیچگاه از این انقلاب خسته نخواهند نشد بلکه همواره برای سربلندی اش، گام برمی دارند تا مسئولانی که برای برپایی باشکوه جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روزها قبل برنامه ریزی کردند و امروز اجرا شد.

امروز در رفسنجان همه چیز منظم انجام شد، هم برنامه های فرهنگی مبدا راهپیمایی و هم خدمات رسانی غرفه های شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور، جمعیتت هلال احمر، بسیج ادارات و … در مقصد راهپیمایی.

امنیت هم که همیشه حرف اول را در کشورمان می زند و امروز نیروهای نظامی و انتظامی لابه لای جمعیت راهپیمایان مایه دلگرمی و آرامش مردم بودند.

به کوری چشم بدخواهان انقلاب اسلامی ایران، این جریان همواره تداوم خواهد شد و یکم اسفندماه باز هم چنین حماسه ای را شاهد خواهیم بود، به فضل پروردگار.

هرچه تلاش کردم باز هم نشد صلابت حضور امروز مردم را بر قلم جاری کنم، در ادامه گوشه ای از تصاویر بهمن تماشایی ۹۸ در رفسنجان را ببینید بلکه تصاویر سخن بگویند:

گزارش از مریم مرادی

عکس از روح الله بادپروا

انتهای پیام/

برچسب ها:
راهپیمایی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان