امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد؛

تشییع پیکر سردار سلیمانی یک رفراندوم نانوشته بود

  • شناسه خبر: 174767
تشییع پیکر سردار سلیمانی یک رفراندوم نانوشته بود

امام جمعه رفسنجان گفت: تشییع پیکر سپهبد سردار سلیمانی اظهار کرد: این تشییع یک رفراندوم دعوت شده و نانوشته بود و مردم در این رفراندوم اعلام کردند که انسان شجاع و با عزت را دوست دارند.

خانه » سیاسی » تشییع پیکر سردار سلیمانی یک رفراندوم نانوشته بود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام علی اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر سپهبد سردار سلیمانی اظهار کرد: این تشییع یک رفراندوم دعوت شده و نانوشته بود و مردم در این رفراندوم اعلام کردند که انسان شجاع و با عزت و انسانی که پرچم عزت مسلمانان را در غرب آسیا بلند نگه داشت، دارای روحیه جهادی مومن انقلابی و ولایمتدار است ، را دوست دارند.

وی افزود: همچنین مردم اعلام کردند که از آدم های ذلیل، خوار و در مقابل دشمن تروریست ذلیلانه و از سر سازش حرف می زنند منزجر هستند.
عسکری با بیان اینکه یکی از مولفه های قوی شدن کشور مجلس قوی است تصریح کرد: مجلسی قوی باید نماینده ای قوی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشد و این نمایندگان نیز با آرای بالای مردم به مجلس بروند.

وی خاطر نشان کرد: نماینده قوی نماینده ای است که مومن، انقلابی، شجاع، ولایی،دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنای واقعی کلمه طرفدار عدالت و نه طرفدار این جریان و آن جریان باشد.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: فردی که از سخن گفتن بر ضد فلان قدرت خارجی هراس دارد و با احتیاط حرف می زند لایق نمایندگی مردم با عرت و شجاع ایران اسلامی نیست.
عسکری گفت: نظام عالم نظام اسباب است، یوم الله روزی است که خداوند سببیت را از اسباب می گیرد و اراده خودش را جانشین آن می کند، روزی که قوم فرعون در دریا غرق شد، آتش برای حضرت ابراهیم گلستان شد و روز عید قربان که کادر گلوی اسماعیلی را نبرد از ایام الله است.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: دهه فجر دارای ایام الله متعدد است که همه امکانات نظام ستمشاهی و مستشاران آمریکایی نتواستند کاری کنند ، خداوند اراده کرده است بنده اش را به سلامتی به ایران

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان