مسئول جدید بسیج ادارات سپاه رفسنجان معرفی شد/ عکس

  • شناسه خبر: 174552
مسئول جدید بسیج ادارات سپاه رفسنجان معرفی شد/ عکس

سرهنگ دوم پاسدار محمد پساوند به عنوان مسئول بسیج ادارات شهرستان رفسنجان معرفی شد.

خانه » سیاسی » مسئول جدید بسیج ادارات سپاه رفسنجان معرفی شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز طی مراسمی با حضور مجید فصیحی هرندی فرماندار، سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات رفسنجان، سرهنگ دوم محمد پساوند به عنوان مسئول بسیج ادارات این شهرستان معرفی و از زحمات چهارساله مهندس حسین بمی ناصری تجلیل شد.

فصیحی هرندی در این مراسم اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که پرچم عظیمی برای رسیدن به اهداف امام راحل، انقلاب و شهدا با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، در دست دارد.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطف و اتفاق بزرگی بود که اثرات ان امروز در دنیا مشاهده می شود، این حرکتی که از یاران آغاز شده با تلاش و همدلی حتما به قله های اوج و عظمت خواهد رسید.

فرماندار رفسنجان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم در جریان انتخابات رعایت قانون و بی طرفی را داشته و تمایلات خود را در اجرای انتخابات دخیل نکنیم، از مجموعه بسیج نیز این انتظار می رود که بر جذب و مشارکت حداکثری کمک نماید.

سرهنگ شاهرخی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به رویکردهایی که در همه مجموعه ها وجود دارد، نیاز بود بعد از گذشت یک دوره مدیریتی آقای بمی ناصری و با توجه به علاقه خودشان در تنوع کارشان و با تدبیری که مجموعه استان داشتند، تغییری در مسئول بسیج ادارات روی دهد.
وی با تاکید بر همکاری ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی با بسیج ادارات شهرستان بیان کرد: آقای پساوند یکی از بسیجیان فعال و با اخلاق هستند که در کنار مجموعه شهرستان بازوی توانمندی هستند.

حسین بمی ناصری مسئول سابق بسیج ادارات رفسنجان نیز بیان کرد: در دوره فعالیت در شهرستان پیگیر ایجاد اداره اسلامی و کارمند انقلابی بودیم و در راستای اهداف نظام گام برداشتیم.
وی افزود: بسیج ادارت رفسنجان سال گذشته رتبه اول جشنواره بسیجیان استان را کسب کرد و  امسال نیز رتبه اول یا دوم را کسب خواهیم کرد.
بمی ناصری گفت: برپایی اردوهای جهادی و میز خدمت ادارات در امسال انجام شده و بسیج مهندسین کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی در قالب طرح همگامی بسیج با کشاورز در ۸۰ روستا با ۱۴ مربی بدون دریافت هزینه فعال شدند و کار مشاوره را انجام می دهند.

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج ادارات شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان