حضور مشایی بر سر مزار عسل بدیعی+عکس

  • شناسه خبر: 17452
حضور مشایی بر سر مزار عسل بدیعی+عکس

  عصر روز پنجشنبه اسفندیار رحیم مشایی با وجود پیش بینی هایی که در باره حضور او در جشن استادیوم آزادی می شد به قطعه هنرمندان رفت و بر سر خاک عسل بدیعی حاضر شد. به گزارش خانه خشتی: اسفندیار رحیم مشایی بعد از زیارت قبور شهدا به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) رفت و […]

خانه » آخرین اخبار » حضور مشایی بر سر مزار عسل بدیعی+عکس

 

عصر روز پنجشنبه اسفندیار رحیم مشایی با وجود پیش بینی هایی که در باره حضور او در جشن استادیوم آزادی می شد به قطعه هنرمندان رفت و بر سر خاک عسل بدیعی حاضر شد.

به گزارش خانه خشتی: اسفندیار رحیم مشایی بعد از زیارت قبور شهدا به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) رفت و بر سر مزار هنرمندان حاضر شد. در زمان حضور مشایی بر سر آرامگاه ابدی عسل بدیعی که نوروز امسال دار فانی را وداع گفت خانواده این هنرمند و رضا داود نژاد حضور داشتند.

 

مراسم تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی عصر روز پنجشنبه ۲۹ فروردین با حضور رئیس جمهور و کارکنان سازمان های میراث فرهنگی، امداد و نجات هلال احمر و سایر ارگان ها در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار شد. پیش از برگزاری این مراسم پیش بینی شده بود به غیر از رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی نیز در این مراسم حاضر شود و سخنرانی کند.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
حضور مشایی بر سر مزار عسل بدیعی+عکس عسل بدیعی مشایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان