مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

روابط عمومی مدیریت ارتباطات است/ جامعه در حال فاصله گرفتن از گفتگوست

  • شناسه خبر: 174399
روابط عمومی مدیریت ارتباطات است/ جامعه در حال فاصله گرفتن از گفتگوست

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: جامعه امروز در رده های بالا و پایین نیاز به گفتگو دارد و نشانه های منفی این موضوع را در جامعه شاهد هستیم.

خانه » اجتماعی » روابط عمومی مدیریت ارتباطات است/ جامعه در حال فاصله گرفتن از گفتگوست

به گزارش خانه خشتی؛ عباس تقی زاده صبح امروز در همایش روابط عمومی ها در فرهنگسرای مجتمع مس سرچشمه با اشاره به اینکه جامعه امروز از گفتگوها فاصله گرفته است اظهار داشت: جامعه امروز در رده های بالا و پایین نیاز به گفتگو دارد و نشانه های منفی این موضوع را در جامعه شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه یکی از راه های افزایش مشارکت در انتخابات امید بخشی در سطح جامعه است گفت: وظیفه رسانه ها در زمان انتخابات حساس تر است، باید با انتشار اخبار عمومی تلاش شود جامعه احساس پویایی بیشتری داشته باشد تا انتخاباتی با مشارکت بالا داشته باشیم.
تقی زاده بر رعایت قانون انتخابات تاکید داشت و افزود: رسانه ها با بیان حقایق و بی طرفانه در انتشار مطالب تلاش نمایند.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی جزئی از ارتباطات است گفت: هر تشکیلاتی یک رسالت دارد و روابط عمومی هم باید به دنبال تفاهم مشترک باشد، ضمن مطرح کردن حقایق اجتماعی پاسخ اقناعی هم داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: روابط عمومی و رسانه مکمل یکدیگرند، رسانه ها به خاطر اینکه بی طرف تر و دارای مسئولیت اجتماعی هستند مردم به آن اعتماد دارند و در نتیجه در پذیرش و افزایش اعتماد ملی کمک شایانی می کنند.
وی با بیان اینکه برداشت یکسانی از روابط عمومی در کشور وجود ندارد ابراز داشت: کار مهم روابط عمومی تصویربرداری واقعی و کامل در سازمانی است که در آن فعالیت دارد و در این راستا هم باید تسهیل گر ارتباط باشد.
تقی زاده خاطر نشان کرد: عدم به موقع اطلاع رسانی در اخبار باعث می شود شبکه های بیگانه سوء استفاده کنند و این موضوع به کشور ضرر می رساند از طرفی رسانه ها باید در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی باید نیاز آینده را تشخیص دهد گفت: زمانیکه بستر اجتماعی یک موضوع در جامعه فراهم شده رسانه ها باید راجع به آن موضوع مانور دهند و فضا و شرایط اجتماعی را در نظر بگیرند.
این مقام مسئول گفت:امروزه بالای ۵ میلیارد نفر در جهان دسترسی به اینترنت دارند و چهار میلیارد نفر به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند و در کشور ما بالای ۴۰ میلیون نفر در تلگرام و بالای ۳۰میلیون نفر در ایسنستاگرام فعالیت دارند لذا گستره فضای مجازی به قدر زیاد است اگر خبر ناصحیحی منتشر شود سریع گسترش پیدا می کند.
وی به اعتماد سازی و حضور مدیران در سطح جامعه اشاره و با اذعان بر اینکه در حوزه پژوهشی کمتر کار شده است بیان داشت: برنامه ریزی در راستای افکار عمومی مهم است باید بدانیم که در ذهن مردم چه می گذرد و این مهم از طریق پژوهش به دست خواهد آمد، باید نیازسنجی کنیم و براساس آن اطلاعات، برنامه ریزی کوتاه مدت، ارزیابی و اجرا داشته باشیم.
تقی زاده ضمن تاکید بر اینکه روابط عمومی باید هوشیاری مجازی داشته باشد افزود: امروز ذائقه مردم تغییر پیدا کرده است روابط عمومی باید از این تغییر اطلاع پیدا کند و اولویت را مخاطبین اصلی قرار دهد.

برچسب ها:
روابط عمومی مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان همایش روابط عمومی ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان