برخی سعی دارند مردم را از شرکت در انتخابات ناامید کنند

  • شناسه خبر: 174334
برخی سعی دارند مردم را از شرکت در انتخابات ناامید کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: خیلی ها می خواهند در مردم احساس ناامیدی کنند تا در انتخابات شرکت نکنند در حالی که حضور مردم بسیار موثر است.

خانه » سیاسی » برخی سعی دارند مردم را از شرکت در انتخابات ناامید کنند

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بهمن ماه تحقق وعده های الهی و ماه غلبه حق بر باطل است و خداوند ملت حق گرای ایران را در این ماه به پیروزی رساند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته بیان کرد: مطالب مهم و کلیدی بیان نمودند که نیازمند تفسیر هستند، رهبر انقلاب فرمودند “باید تلاش کنیم تا قوی شویم ” ، امروز اقتدار لازمه بقا در نظام جهانی است اگر حاکمیتی بخواهد بماند نیازمند اقتدار و قدرت است، اگر اقتدار نداشته باشد زیر پا له می شود.

عسکری بیان کرد: سلطه فرهنگی آرام آرام می خزد، نفوذ مثل هجوم نیست، آرام آرام فرهنگ را عوض می کند و دشمن بر فرهنگ مان سلطه پیدا می کند .

وی افزود: ما اقتداری درون گرا می خواهیم ، برخی در ایران به دنبال اقتدار هستند اما می خواهند با وابستگی ها به قدرت های بزرگ آن را ایجاد کنند .

امام جمعه رفسنجان گفت: در برجام نیرنگ کردند و گفتند موشک تولید نکنید اگر رهبری نظام کوتاه آمده بودند آیا بعد از به شهادت رساندن سردار ما می توانستیم کاری انجام دهیم؟

وی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب تعبیر جدیدی در ادبیات مقاومت اسلامی ابداع کردند و ان هم رزمندگان بدون مرز است؛ این توصیف حکایت از نگاه جامع و جهان شمول در حمایت از انسان ها دارد ، دفاع از مردم مظلوم در سراسر دنیا بدون چشم داشت برای رفع سلطه است.

خطیب جمعه رفسنجان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان کرد: خیلی ها می خواهند در مردم احساس ناامیدی کنند تا در انتخابات شرکت نکنند در حالی که حضور مردم بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: سعی کنید بهترین ها را انتخاب کنید، در راس معیارهای انتخاب اصلاح تقواست و در کنار آن جهادی و با صداقت عمل کردن و ولایت مدار بودن، اجازه اختلاف و تفرقه به دشمن را ندهید.

عسکری از ارسال کمک‌های نقدی به آسیب‌دیدگان از سیل یاد کرد و افزود: کمک‌های مردمی خیلی می‌تواند کارساز باشد و باید به فکر این هموطنان‌مان باشیم که یکی از معانی سربازان بدون مرز است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سمیه

    اون بعضی ها از قشر مسئولین کشورن والا همه میدونن بین بد و بدتر باید هر دو رو داشته باشن. یکم به کارهایی که نماینده ها و مسئولین با بیت و المال مردم کردند نگاه بندازید متوجه میشید. اگه دست یکی از این مسئولین و قطع میکردید من یکی میگفتم این حکومت اسلامی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان