رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن می خواهد با استفاده از فضای مجازی شکست های حقیقی خود را توجیه کند/ ترور حاج قاسم خدشه بزرگی به حیثیت آمریکا وارد کرد

  • شناسه خبر: 174313
دشمن می خواهد با استفاده از فضای مجازی شکست های حقیقی خود را توجیه کند/ ترور حاج قاسم خدشه بزرگی به حیثیت آمریکا وارد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: نقشه های متعدد ترامپ همچون تهدید به حمله نظامی علیه ایران، ایجاد بلوا در فتنه آبان ماه در فضای مجازی با شکست مواجه شد.

خانه » سیاسی » دشمن می خواهد با استفاده از فضای مجازی شکست های حقیقی خود را توجیه کند/ ترور حاج قاسم خدشه بزرگی به حیثیت آمریکا وارد کرد

به گزارش خانه خشتی، سردار غلامرضا سلیمانی در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمان که از روز گذشته همزمان با سراسر ۳۱ استان آغاز شده است، اظهار کرد: انجام این رویداد اقدام خوبی است که در سراسر کشور در حال انجام است.

وی افزود: هنرنمایی جوانان انقلابی در عرصه فضای مجازی می تواند این باور را تقویت کند که در عرصه فضای مجازی و دیجیتال هم می توانیم توانمندی های عظیمی را به دست آوریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: این عرصه در کشور ما برای جوانان یک عرصه جدید محسوب می شود اما جوانان میهن اسلامی ما توانایی انجام آن را دارند، ذکاوت و هوشمندی برادران و خواهران ما نوید بخش سرعت حرکت بیشتر در این عرصه نسبت به سایر کشورها است.

سردار سلیمانی مطرح کرد: امروز دشمن به واسطه عملیات های روانی متعدد هجمه زیادی تحت عنوان جنگ نرم به کشور وارد می کند البته از این عرصه فضای مجازی می توان برای خنثی سازی نقشه های دشمن در زمینه های متعدد استفاده کرد.

وی ادامه داد: دشمن با استفاده ار عملیات های روانی متعدد می خواهد در روحیه جوانان ما خلل ایجاد کرده و نا امیدی را در جامعه القا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقشه های متعدد ترامپ همچون تهدید به حمله نظامی علیه ایران، ایجاد بلوا در فتنه آبان ماه در فضای مجازی با شکست مواجه شد.

سردار سلیمانی ابراز کرد: زمانی که ترامپ وقیحانه از دستور ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سخن گفت، تصور می کرد پیروزی بزرگی کسب کرده اما این اقدام بزدلانه خدشه بزرگی به حیثت آمریکا وارد کرد.

وی گفت: نقشه های آمریکا نقش بر آب شد و دیدید که عشق به سیدالشهدای مقاومت، دوستداران آن سردار شهید را در سراسر جهان همراه با در دست داشتن عکس های حاج قاسم به خیابان ها کشاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن می خواهد همه شکست هایی را که در فضای حقیقی بر او تحمیل شده با استفاده از گسترش فضای مجازی توجیه کرده و در بین مردم ما یاس و نا امیدی را حاکم کند.

سردار سلیمانی اذعان کرد: ما یک کشور ثروتمند و قدرتمند هستیم، مردم ما با شرافت هستند و در دنیا مشابه ندارند و مثل حقیقی آن را درتشییع پیکر پاک شهدای مقاومت به نمایش گذاشتند.

وی یادآور شد: در زمان ارتحال امام خمینی (ره) همه مردم ایران برای تشییع به تهران آمدند اما تشییع پیکر سردار دلها در همه کشور برگزار شد و معتقد هستیم بیش از ۲۵ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند از این رو دشمن بداند که نمی تواند این روحیه مقاومت مردم ایران را نادیده بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: عمده تورمی که در کشور وجود دارد همچنین کاهش ارزش پول ملی متاثر از فضای مجازی است چرا که به واسطه این سیاست دشمن قصد نا امید کردن ملت ایران را دارد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در جریان برگزاری این رویداد بزرگ در حوزه فضای کسب و کار، فرهنگ و اقتصاد محصولات متعددی در کشور در حال تولید است و امیدواریم در این بین استعدادهای زیادی کشف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان