امام جمعه رفسنجان:

هرگز اجازه نمی دهیم کمترین خدشه ای به حیثیت سپاه وارد شود

  • شناسه خبر: 174184
هرگز اجازه نمی دهیم کمترین خدشه ای به حیثیت سپاه وارد شود

امام جمعه رفسنجان گفت: ما هرگز نباید اجازه دهیم که کمترین خدشه و آسیبی به حیثیت سپاه و نیروهای مسلح و رنجی به دل داغدار رهبر انقلاب وارد شود.

خانه » سیاسی » هرگز اجازه نمی دهیم کمترین خدشه ای به حیثیت سپاه وارد شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی به سیل اخیر در استان های سیستان بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: این سیل در عین حال که برکات بسیاری داشت و برای رفع خشکسالی و بالاامدن سطخ آب سفره های زیر زمینی موثر بود اما خسارات فراوانی وارد کرد .
وی افزود: به دنبال این سیل سیل کمک های مردم نوع دوست بود که از سراسر کشور انجام گرفت، انشالله شما خواهران وبرادران در این کمک ها شریک شوید، در کمک به سیل زدگان خوراک، پوشاک و موارد تغذیه ای مدظر است.
عسکری خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از این حوادث اقدامات اساسی مثل احداث سدها باید در نظر گرفته شود، خدا را خوش نمی آید که بارانی تبدیل به تهدید شود، ایجاد سدها برای حفظ و کنترل آبها در کشور ضرورت دارد تا این نعمت تبدیل به نقمت نشود.
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: صنعت بیمه بایستی گسترش یابد و رواج پیدا کند، اقدامات بشردوستانه یا کمک های دولت از جیب مردم راه حل نیست، بیمه در مسائل مختلف راه گشاست.
وی تصریح کرد: سپاه و بسیج، هلال احمر و کمیته امداد آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی برای کمک به خواهران و برادران دینی مان در سیستان و بلوچستان است.

حجت الاسلام عسکری در ادامه به ماجرای موشک باران پایگاه نظامی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به دنبال شهادت سردار توسط ارتش تروریست امریکا و اعلام انتقام سخت و زود و جدی از سوی سپاه پاسداران صبح روز چهارشنبه پایگاه آمریکایی در عین الاسد مورد هدف قرار گرفت، ما زدیم در این زدن همه پادگان های نظامی در حالت آماده باش صدر در صد بودند و پدافند هوایی جمهوری اسلامی هر هدف را که احتمال می دادند موشک باشد را می زدد و در همین زمان هواپیمای اوکراینی مورد هدق قرار گرفت.
وی افزود: لزوم پیگری و تحقیق جدی برای روشن شدن اصل ماجرا که خدای نکرده قصور و تقصیری اگر بوده است شناسایی شود، مسائل سیاسی و نظامی در این خصوص وجود دارد که تا رسیدن به نتیجه کامل باید صبر کرد.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: شهامت و صداقت و عذرخواهی سپاهی که مسئولیت حادثه هواپیمای اوکراینی را پذیرفت و اینکه سردار حاجی زاده اعلام کرد این اشتباه توسط ما انجام شده است و توپ را در میدان دیگری نیانداخت، قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: باید همه ما به این مساله توجه جدی کنیم و اجازه ندهیم افراد مغرض و بدذات از حادثه هواپیمای اوکراینی سوء استفاده کنند و به اصل و حاکمیت نظام ضربه بزنند،  خطای انسانی امر رایجی است اما عمق فاجعه بسیار زیاد بود .
حجت الاسلام عسکری گفت: قبل از انقلاب همین پاسداران بودند که در کردستان سرشان را بریدند و در دوران دفاع مقدس سپاه در خط مقدم مبارزه بود، در سیل، زلزله و کمک به دولت ها در احداث راه و جاده و پالایشگاه و صنایع سپاه به عنوان نیروی که سینه سپر کرده و سپر دفاعی کشور در کارها در کار نیروهای مسلح است.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: سفیر انگلیس با کمال خباثت و بر خلاف روابط دیپلماتیک عمل می کند و از تجمعات تهران عکس میگیرد و گزارش می فرستد، وزارت امور خارجه اگر صلاح می دانند این عناصر کثیف را که به عنوان سفیر به کشور می آیند اما جاسوسی می کنند را اخراج و دیگر اجازه ورود به اینها را ندهند.
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی یک پاسدار بود که در مقابل داعش ایستاد و چشم فتنه را در منطقه کور کرد، ما هرگز نباید اجازه دهیم که کمترین خدشه و آسیبی به حیثیت سپاه و نیروهای مسلح و رنجی به دل داغدار رهبر انقلاب وارد شود.

گفتنی است امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) رفسجان راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی در دفاع از آرمان های انقلاب، ولایت فقیه، شهدا و تکریم‌ شهدای سانحه پرواز هواپیمای اوکراینی همزمان با سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان