امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

فرد انقلابی کسی است که با قرآن مانوس باشد

  • شناسه خبر: 174143
فرد انقلابی کسی است که با قرآن مانوس باشد

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر بخواهیم انقلاب را به معنی واقعی در جامعه پیاده کنیم باید از طریق قرآن و فرهنگ قرآن وارد شد ، انقلابی آن کسی است که با قرآن مانوس است چون قرآن انسان ساز است.

خانه » رفسنجان » فرد انقلابی کسی است که با قرآن مانوس باشد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام عسکری شب گذشته در دومین سالگرد جلسه قرآنی مصباح رفسنجان اظهار داشت: اگر با قرآن و آیات الهی انس داشته باشید در همه فتنه ها و انحرافات، حالت مصونیت پیدا می کنید.

وی بیان داشت: حضرت موسی زمانی که متولد می شود فرعونیان تلاش می کردند از دنیا آمدن ایشان جلوگیری کنند همین کاری که الان انجام می دهند تا امام زمان(عج) ظهور نکند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: اگر خداوند بخواهد کاری انجام گیرد بساط آن را هم جور می کند، یک جرعه از شیر مادر به کام موسی ریخته شد و باعث شد بچه هیچ شیری دیگری را نگیرد و این حرمت حرمت تکوینی است.

وی افزود: اگر جان فرزندان ما با یک جرعه از کلام خدا آشنا شود و به جانمان بنوشانیم هیچ سخنی به کام ما شیرین نخواهد بودو هیچ سخن انحرافی ما را نمی تواند منحرف کند اگر راه دوری هم برود بر می گردد.

حجت الاسلام عسکری گفت: خدا را سپاس کنید که با قرآن انس دارید و اگر جانتان را با قرآن مانوس دارید در برابر همه سخنان بیگانه مصونیت دارید.

دومین سالگرد جلسه قرآنی مصباح رفسنجان

دومین سالگرد جلسه قرآنی مصباح رفسنجان

وی خاطرنشان کرد: خداوند با قرآن آنچه استوارتر و مانده ترین قوانین هدایت را ایجاد می کند ، قرآن عامل انقلاب است و دگرگون شدن فرد است .

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اگر بخواهیم انقلاب را به معنی واقعی در جامعه پیاده کنیم باید از طریق قرآن و فرهنگ قرآن وارد شد عنوان کرد: انقلابی آن کسی است که با قرآن مانوس است چون قرآن انسان ساز است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با ذکر قرآن فاتح مرزهای جغرافیایی بود و توانست و دل ها را فتح نماید ادامه داد: در ساعات اشتغال این شهید قلبش ذاکر و در ساعات فراغت زبانش ذاکر بود.

حجت الاسلام عسکری بیان داشت: ایشان دائم الذکر بود،در ماموریتها و عملیات ها همیشه ایشان را در حال ذکر می دیدم.

دومین سالگرد جلسه قرآنی مصباح رفسنجان

دومین سالگرد جلسه قرآنی مصباح رفسنجان

برچسب ها:
جلسه قرآنی مصباح رفسنجان حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان دومین سالگرد جلسه قرآنی مصباح رفسنجان شهید سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان