مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:

حمایت از ولی فقیه خط قرمز ماست/کد انتخاب گر در انتخابات، انقلابی بودن است

  • شناسه خبر: 174120
حمایت از ولی فقیه خط قرمز ماست/کد انتخاب گر در انتخابات، انقلابی بودن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت:عظمت شهادت حاج قاسم وحدت آحاد جوامع اسلامی را به دنبال داشت و استقبال ۲۵ میلیونی مردم ایران و عراق از این شهید، پایه های نظام سلطه را به لرزه درآورد .

خانه » آخرین اخبار » حمایت از ولی فقیه خط قرمز ماست/کد انتخاب گر در انتخابات، انقلابی بودن است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام علی عرب پور عصر امروز در جلسه بصیرتی بسیجیان رفسنجان در سالن اجتماعات آمورزش و پرورش رفسنجان با تسلیت شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: سیره دشمنان اسلام این است که در مقابل جبهه حق رصد گیر هستند و ذره بین می گذارند ببینند که در این جبهه چه نقاط ضعفی وجود دارد از آن نقاط ضعف برای اهداف خود استفاده کنند.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام ذره بین می گذارند تا ببینند چه کسانی و چه تفکری بلندگوی آنها است و تفکر آنها را نشر می دهند خصوصا بعد از پیروزی انقلاب  اسلامی رصد جبهه حق توسط دشمن روز به روز بیشتر شده است ولی تاکنون نتوانستند به اهداف خود برسند و روز به روز رسواتر شده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای اهداف پلید استکبار جهانی ، صهیونیسم و دشمنان داخلی که ستون پنج آنها هستند ایجاد کرده است.

وی افزود: از روزی که انقلاب پیروز شده است در مقابل این نظام موانعی ایجاد کرده اند ولی علی رغم موانعی که ایجاد کرده اند انقلاب اسلامی به اهداف خود نزدیک تر شده است.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه امروز بسیج گسترش پیدا کرده و عقده ای برای دشمن شده است گفت: شاکله بسیج در اصل یک تفکر و جریان است که امروز از دیوار و مرزهای کشور عبور کرده و به سرزمین های دیگر ورود پیدا کرده است عراق بعد از سقوط صدام تنها راه نجات کشورش را تشکیل هسته های مقاومت حشد الشعبی دانسته که توسط شهید سلیمانی ایجاد شد.

وی عنوان داشت: در یمن، لبنان، سوریه و غزه و فلسطین اشغالی هسته های مقاومت توسط بسیج و رویش تفکر سردار سلیمانیها شکل گرفت.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به ویژگیهای شخصیتی شهید سلیمانی ادامه داد: ایشان  از صلابت خاصی برخوردار بود و خداوند این شهید را نگه داشت تا تکلیف جهان اسلام روشن شود، خداوند ایشان را نگه داشت تا جلوی جنایت های داعش که برای انهدام قبور ائمه و شیعه به میدان آمده بودند بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور و اسم حاج قاسم در جبهه های مقاومت لرزه بر پیکر داعش می انداخت گفت: جبهه پوشالی داعش بعد ازشش سال در عرض کمتر از سه ماه از هم پاشید، انقراض حکومت داعش در حالی رقم خورد که  مرکز خلافتشان را موصل و پایتخت دوم را اهواز و پایتخت سومشان را مشهد قرار داده بودند و آمریکا هم پشتیبان آنها بود ولی فرصت نکردند و سرنگون شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز شهید سردار سلیمانی با حاج قاسم سلیمانی باهم متفاوت هستند افزود: فتوحات جبهه حق بعد از شهادت سردار سلیمانی بیشتر از دوران بابرکت این شهید بود، نمونه بارز آن عملیات شهید سلیمانی در عین الاسد بود که چهار هزار سرباز نیروی زمینی آمریکا در این پایگاه مستقر و به بهترین پدافندها مجهز بودند.

وی ادامه داد: پایگاه عین الاسد در نظر آمریکا قلعه ای دست نیافتنی و دژمحکم بود قریب ۵۰ فروند هواپیمای پیشرفته در این پایگاه وجود داشت با حمله ایران به این پایگاه قریب ۴۳۳ مجروح به اطراف شهرهای صهیونیسم انتقال داده شدند.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه عظمت شهادت حاج قاسم وحدت آحاد جوامع اسلامی را به دنبال داشت و استقبال ۲۵ میلیونی مردم ایران و عراق از این شهید، پایه های نظام سلطه را به لرزه درآورد گفت: قبل از شهادت حاج قاسم بین مردم عراق شایعاتی بر علیه حاج قاسم و مقام رهبری وجود داشت ولی شهادت ابومهدی المهندس و حاج قاسم باعث شد همه معاندان عراق  بر نفرت خود بر آمریکائیها بیافزایند و با ایران متحد شوند.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی پناهگاه و ملجایی برای تمام جوامع اسلامی و مظهر وحدت ملی بود یادآور شد: منطقه ای که هواپیما اوکراینی سقوط کرد منطقه استراتژیک ایران بود، این غصه بزرگی است که هموطنان ما جان باختند ولی عظمت فرزندان سپاه در آینده مشخص می شود و ایثار آنهاست که کمتر از ۷۲ ساعت دلیل سقوط را اعلام می کنند .

حجت الاسلام عرب پور بر تقویت هوشیاری و آمادگی مردم تاکید کرد و اذعان داشت: دشمنان قسم خورده اند که از دست این نظام برنمی دارند، همان کسانی که شعار مذاکره می دادند امروز شعارهایشان عوض شده است و فهمیده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عنوان داشت: حاج قاسم می توانست با مذاکره آمریکا را از منطقه دور کرد ولی می دانست که اینها بر می گردند و قابل اعتماد نیستند،لذا طرح سردار برای صلح خاورمیانه و اخراج آمریکایئها از منطقه مورد استقبال گروه های عراق، ایران و سوریه قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه تشییع میلیونی مردم کرمان از شهید حاج قاسم سلیمانی و جان باختن تعدادی از مردم در این مراسم اشاره کرد و گفت: تشییع شهید قاسم سلیمانی در کرمان زبانزد شد ولی تراکم جمعیت باعث شد جمعی از مردم در این حادثه جان خود را از دست بدهند این افراد قطعا شهید هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خون شهید سردار سلیمانی باعث وحدت شده است افزود: باید رسالت خون شهدا را را ارج نهاده و پاسبان آن باشیم ، حمایت از ولایت فقیه و اسلام ، قرآن ، مردم و جوانان باید جزو خطوط قرمز ما باشد.

وی با اشاره به اینکه ولایت محوری و تبعیت محض از ولایت فقیه از خصوصیات بازر حاج قاسم بود بیان داشت: امروز بعد از شهادت سردار سلیمانی جبهه مقابله ایران با دشمن تغییر کرده است.

حجت الاسلام عرب پور خاطرنشان کرد: امروز منافع انقلاب باید مد نظر باشد ، بصیر و انقلابی بودن نماینده مجلس مهم است، نماینده باید منافع مردم را پیگیری کند مردم نباید با چشم بندیهای سیاسی اغفال شوند.

وی ادامه داد: کد انتخاب گر ما در انتخابات مجلس شورای اسلامی ولایی و انقلایی بودن است خصیصه ای که شهدا آن را داشتند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
جلسه بصیرتی بسیجیان رفسنجان حجت الاسلام عرب پور رفسنجان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان