وزیر اطلاعات:

برای ما مسلم است کسی در حادثه جانباختگان تشییع مقصرنیست

  • شناسه خبر: 174114
برای ما مسلم است کسی در حادثه جانباختگان تشییع مقصرنیست

وزیر اطلاعات گفت: برای ما مسلم است که کسی مقصر و متهم در حادثه تشییع نیست اما قصور احتمالی ممکن است رخ داده باشد.

خانه » سیاسی » برای ما مسلم است کسی در حادثه جانباختگان تشییع مقصرنیست
به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم هفتمین روز خاکسپاری پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در جمع خبرنگاران گفت: سردار شهید سلیمانی به تمام معنا انسانی ولایتمدار بود و نسبت به مقام معظم رهبری نه مانند یک سرباز به فرمانده، بلکه بالاتر بود و مانند یک مرید نسبت به مراد عمل می‌کرد.

وی افزود: برای ما مسلم است که کسی مقصر و متهم در حادثه تشییع نیست اما قصور احتمالی ممکن است رخ داده باشد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: به واسطه بکارگیری مجموعه پیش بینی هایی احتمال وقوع حادثه کمتر می شد، از این رو ضمن بررسی قصور احتمالی باید تدابیری در مورد تعیین تکلیف بازماندگان و وضعیت خانواده‌های آنها اندیشیده شود.

حجت الاسلام علوی یادآور شد: شخص رئیس جمهور و هیئت دولت دغدغه رسیدگی به این مساله را دارند و تاکید کرده اند که جزئیات دلایل وقوع این حادثه به صورت جدی بررسی شود.

وی در ابتدای سفر خود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پور جعفری ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    بالاخره قصوری رخ داده پس ببینید از جانب کی بوده یا چه گروهی؟ اگه حتی قصور هم باشد این وسط باید توبیخی هم باشد. یا اینکه اهمیت نداشته و ازش میگذریم که به تاریخ بپیونده؟ اما اگه تلاشتون و برای رفع اینجور حوادث نکنید تاریخ هیچوقت شمارو فراموش نخواهد کرد که چگونه یک مملکت اسلامی را با بی ملاحظه گی به چاهی هدایت کردید که حتی به جون یک مومن و مسلمان اهمیت داده نشد.. این روزها بخاطر بی دتبیری و عدم صلاحیت بعضی کارشناسان و مدیران در کشور من جون خیلی افراد به خطر افتاده و متاسفانه کشته های زیادی دادیم. لطفا بخاطر عزیزان این افراد بیگناه جدی به این قضیه نگاه کنید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان