فرمانده سپاه رفسنجان:

جنگ آمریکا با ما بر سر صندوق های رای است

  • شناسه خبر: 174082
جنگ آمریکا با ما بر سر صندوق های رای است

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: جنگی در راه است و جنگ آمریکا با ما بر سر صندوق های رای است، آنها به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه مقابله با ما فرستادن کسانی به مجلس و جاهایی هست که بدون حاشیه برای انقلاب می توانند تصمیم بگیرند و از عوامل نفوذی در خبرگان رهبری باشند.

خانه » سیاسی » جنگ آمریکا با ما بر سر صندوق های رای است

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ علی اکبر شاهرخی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد شهید سردار سلیمانی عیش آباد رفسنجان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: درگیری بین آمریکا و ایران که امروزه شکل گرفته درگیری بین اسلام و کفر است خداوند در قرآن می فرماید اگر دشمن به شما حمله کند همه حول محور مقاومت مبارزه کردید پیروزی از آن شماست.
وی افزود: اتفاقی که امروز بین ما آمریکا افتاد همانند اتفاقی است که در زمان پیامبر افتاده است درخواست ما این است آمریکا از منطقه خارج شوند و فتح و نابودی اسرائیل رقم بخورد.
فرمانده سپاه رفسنجان تصریح کرد: با امدن ترامپ سه اقدام علیه ایران صورت گرفت، در پروسه اول ترامپ اعلام جنگ کرد اولین اقدام اعلام جنگ با کار سیاسی انجام گرفت، پاره کردن برجام، تشکیل تحریم ها دومین گام آمریکا بود و سوم اقدام به ترور سردار قاسم سلیمانی بود.
وی خاطرنشان کرد: هنوز دو تا سه روز از تدفین سردار شهید نگذاشته است اولین سیلی به آمریکا زده شد و باعث شده در فضای مجازی و روانی فضای رعب و وحشت بین مردم ایجاد شود باید بگوییم این دقیقا برعکس خواهد شد ما اولین سیلی را زدیم و سیلی های بعدی را گروه های مقاومت خواهند زد.
سرهنگ شاهرخی عنوان داشت: گام دوم جنگ با آمریکا شدیدتر خواهد بود، آمریکا بعد از ترور شهید سلیمانی قرار بود شخصیت های دیگر و جاهای دیگر ایران را مورد هدف قرار دهند که با اقدام سپاه قدس به وحشت افتادند.
وی یادآور شد: ایران اولین کشوری است که توانسته به یک پایگاه نظامی آمریکا حمله نماید و بعد از اقدام ایران ترامپ از صلح و سازش با ایران صحبت می کند.
فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به تاریخچه دشمنی آمریکا با ایران گفت: در جریان اغتشاشات اخیر در کشور مراکز و تاسیساتی مورد حمله قرار گرفت در حقیقت بحرانی صورت گرفت این گروهک های اغتشاش گر با ابزارها و سلاح های پیشرفته خسارت زدند نشان از فتنه آمریکا دارد.
سرهنگ شاهرخی با اشاره به جنایات آمریکایی در قبال ایران بیان داشت: نقش مستقیم آمریکا در جنگ تحمیلی گام اول در منطقه تحت شعاع قرار دادن فرمایشات امام راحل بود حمله بالگرده ها به قایق های تندروی سپاه و به شهادت رساندن جمعی از سپاهیان، حمله به سکوهای نفتی که نشان دهنده این بود که ما عملا با آمریکا می جنگیدیم این موارد کمتر به مردم تفهیم شده است.
وی ادامه داد: دشمن برای ترور شهید سلیمانی برنامه از قبل پیش داشته است یکی از برجام ها درخصوص موشک ها بود در این برجام خواستند هر چه موشک داشتیم در اختیارشان بگذاریم یکی دیگر از مهمترین اقدامات آمریکایها بعد روانی و القاء در میان مردم که رهبر ایران با رژیم صهیونیستی به توافق رسیده است و این جمله که درسته اسرائیل شیطان بزرگ است ولی ما در مقابل آنها اسلحه نداریم باید با آنها کنار بیاییم.
فرمانده سپاه رفسنجان بیان داشت: جنگ روانی آمریکا در دنیا و شایعه سازی بین مسئولین در داخل کشور توسط آمریکا در رسانه هایشان نشان داده می شد.
وی با اشاره به شخصیت انقلابی گری سردار شهید سلیمانی گفت: انقلابی گری طبق بیانیه مقام معظم رهبری باید ۱۶ شاخص داشته باشد که این شهید داشتند، اوج انقلابی گری حاج قاسم ولایت پذیری بود، برخی ولایت شعار و ولایت مدار هستند برخی هم ولایت گریزند برخی ولایت ستیزند باید همه این افراد را بشناسیم.
سرهنگ شاهرخی ابراز داشت: جنگی در راه است و جنگ آمریکا با ما بر سر صندوق های رای است، آنها به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه مقابله با ما فرستادن کسانی به مجلس و جاهایی هست که بدون حاشیه برای انقلاب می توانند تصمیم بگیرند و از عوامل نفوذی در خبرگان رهبری باشند.
وی ادامه داد: مردم هوشیار باشید نگذارید خون سردار سلیمانیها هدر رود باید با بصیرت پاسبان خون شهدا باشیم.

گفتی است مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز گذشته در مسجد سچهبد شهید سلیمانی عیش آباد رفسنجان با حضور مردم شهیدپرور و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

 

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان