جشن خادمین سفرهای نوروزی برای تبلیغ”آقای خاص”

  • شناسه خبر: 17393
جشن خادمین سفرهای نوروزی برای تبلیغ”آقای خاص”

خبری که با مخالفت هایی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی،کاندیداهای ریاست جمهوری ، سیاستمداران و افراد دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه شد؛ زیرا هدف ازبرگزاری این جشن ۱۰۰ هزار نفری را میتینگی سیاسی برای تبلیغ “آقای خاص ” می دانند. چندی پیش خبر تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور را در تاریخ […]

خانه » آخرین اخبار » جشن خادمین سفرهای نوروزی برای تبلیغ”آقای خاص”

خبری که با مخالفت هایی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی،کاندیداهای ریاست جمهوری ، سیاستمداران و افراد دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه شد؛ زیرا هدف ازبرگزاری این جشن ۱۰۰ هزار نفری را میتینگی سیاسی برای تبلیغ “آقای خاص ” می دانند.

چندی پیش خبر تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور را در تاریخ ۲۸ فروردین ماه با حضور تمام اعضاء و خادمین سفرهای نوروزی، مقام‌های عالی کشور و ده‌ها هزار نفر از مدعوین در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی  توسط محمد شریف ملک‌زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور را اعلام شد.

خبری که با  مخالفت هایی از  سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی،کاندیداهای ریاست جمهوری ، سیاستمداران و افراد دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه شد؛ زیرا هدف ازبرگزاری  این جشن ۱۰۰ هزار نفری را میتینگی سیاسی برای تبلیغ “آقای  خاص ” می دانند.از اینها گذشته صرف بیت المال در این شرایط خاص اقتصادی کشور و البته تخریب زلزله بوشهر و سراوان هم دلیل دیگری برای عدم برگزاری این جشن عنوان می شود.

طی چند روز گذشته خبرهایی از مدیریت برگزاری جشن ۱۰۰ هزار نفری توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور منتشر می شد اما بنا به اخبار دریافتی از منابع آگاه در پشت پرده این موضوع سازمان جمعیت هلال احمر کشور حضور دارد.

فراخوان ۶۰ هزار نفر توسط سازمان هلال احمر

سازمانی که با صدور ابلاغیه ای به  جمعیت هلال احمر استان تهران و شهرستان های تابعه آن  و البته استان های همجوار خواستار تامین ۶۰ هزار نیرو در این مراسم شده است.

مدیران ستادی و استانی هم که مانند گذشته دعوتند اما اینبار برای الگوگیری از این مراسم و برگزاری چنین جشنی در استان ها ی تابعه خود فراخوانده شده اند.

در این میان حرف و حدیث های مختلفی از حضور افراد سرشناس در جشن ۱۰۰ هزار نفری آزادی به گوش می رسد اما تا به این لحظه از تقطعی شدن حضور فقیه،نجار،مشائی و … خبر رسیده است.حضور بقائی هم هنوز نا معلوم است.

بر اساس این گزارش ، پوشش سراسر یک دست اعضای هلال احمر  با لباس های تازه تهیه شده و البته با رعایت حجاب ازجمله تاکیدات این سازمان به نفراتش بوده است.

در این میان فعالیت سیاسی سازمان هلال احمر جای تامل دارد زیرا با اصول این سازمان هیچ هماهنگی ندارد!

گروه پیشاهنگی نماد چیست ؟

خواندن سرود پیشاهنگی هم از جمله برنامه های این جشن است.همان طور که مشخص شده پوشش افراد پیش آهنگ برگرفته از گروه های صهیونیستی است که در این رابطه از افراد ۹ تا ۱۵ ساله استفاده خواهند کرد.

با توجه به میزان دعوت شدگان برای این جشن اسکان های مختلفی در مهمانسرا ها و هتل ها تدارک دیده شده که در صور نیاز در اختیار افراد قرار بگیرد.

بر اساس اخبار رسیده، در آخرین نشست کمیته برگزاری همایش آزادی و جریان انحرافی ،بر ضرورت برگزاری قطعی مراسم در روز پنج شنبه تاکید شده است و بر این اساس مراسم مذکور از سوی دولت برگزار خواهد شد.
بر پایه همین گزارش، تیم مذکور از ۲۵۰ هزار نفر برای حضور در این همایش دعوت و پیش بینی کرده است از این تعداد، ۱۵۰ هزار نفر در مراسم شرکت کنند. صد هزار نفر روی سکوهای آزادی، و تعداد ۵۰ هزار نفر نیز بر روی چمن مستقر خواهند شد.
خبرهای رسیده اما حاکی است که روند انصراف از حضور در این مراسم شدت یافته و بسیاری با تاکید بر انتخاباتی بودن این همایش از حضور در آن منصرف شد ه اند. ابن اتفاق در حالی رخ می دهد که در سفر اخیر استانی دولت به سمنان هم، استقبال چندانی از دولت نشد و بر این اساس مسئولی نیز از سوی دولت عزل شده و خود ملک زاده، مسئولیت مستقیم برگزاری همایش آزادی را بر عهده گرفته است.
پروژه اغتشاش و مظلوم نمایی در صورت کمبود جمعیت و یا هر اتفاق دیگری، یکی از برنامه های تدارک دیده شده برای این همایش است. در جلسه جریان انحرافی تصمیم گرفته شده است، تا عده ای در شکل و قالب نیروهای حزب الهی، برای این مراسم تدارک دیده شود، تا در صورت لزوم برنامه را به هم ریخته و پروژه مظلوم نمایی را به نفع دولت اجرا کنند. برای این منظور هم نیروهایی تدارک دیده شده اند تا درصدد به هم زدن مراسم برآمده و در نهایت میتینگ را به هم بریزند.
تیمی هم به عنوان کمیته پشتیبانی مراسم، با حضور چهره های موثر در دولت تشکیل شده است که به لحاظ محتوایی و شکلی، پشتیبانی مراسم را بر عهده خواهند گرفت.
برنامه احمدی نژاد برای حضور در این مراسم هم معلوم شده است. وی صبح ابتدا در مراسم روز ارتش سخنرانی می کند و بعد از ظهر در میتینگ آزادی حضور می یابد. وی در این مراسم سخنرانی کرده و بلافاصله بعد از آن، راهی ونزوئلا و مراسم تحلیف رییس جمهور جدید این کشور می رود.
سهمیه در نظر گرفته شده برای پایتخت برای حضور در این مراسم، ۳۰ هزار نفر است و البته توصیه شده است هر کس هر تعداد جمعیت جدیدی که می تواند برای ایم مراسم، بیاورد، از این اقدام دریغ نکند. برای شهرهای دیگر نیز چنین توصیه ای انجام شده است.
گفتنی است نحوه استقرار، وضعیت بهداشتی و امنیتی همچنان از موضوعات بحث برانگیز این مراسم است و هنوز برنامه های این بخش به صورت کامل تدارک دیده نشده است.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
جشن خادمین سفرهای نوروزی برای تبلیغ"آقای خاص" جشن100هزار نفری ستادتسهیلات نوروزی مشایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان