سردار سلامی:

آمریکایی‌ها اگر پس از انتقام ما حرکتی کنند، جایی را که به آن عشق می‌ورزند به آتش می‌کشیم

  • شناسه خبر: 173867
آمریکایی‌ها اگر پس از انتقام ما حرکتی کنند، جایی را که به آن عشق می‌ورزند به آتش می‌کشیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باز هم می‌گوییم اراده ما قوی است و اگر حرکتی دیگر انجام دهند آنجا را که دوست دارند و به آن عشق می ورزند، به آتش می‌کشیم و خودشان می دانند آنجا کجاست.

خانه » آخرین اخبار » آمریکایی‌ها اگر پس از انتقام ما حرکتی کنند، جایی را که به آن عشق می‌ورزند به آتش می‌کشیم

به گزارش خانه خشتی، سردار حسین سلامی امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر سپبهد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی تقدیم کرده‌ایم؛ فرمانده شجاع وفادار و فداکار و بی نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر و یا اصلا ندیده ،سردار قلب‌ها ، دل‌ها و جهان اسلام ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه پاسداران اسلامی از ابومهدی المهندس به عنوان فرمانده رشید، رعنا ، عاشورایی و ولایی عراقی، اسوه حیا ، نجابت و وفاداری یاد کرد و جوانمردی سرتیپ پاسدار شهید حسین پور جعفری از سرداران دیار کرمان، پاسدار قهرمان شهید مظفری نیا ، شهید دلاورمان هادی طارمی و پاسدار دیگر شهید زمانی نیا را نیز ستود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه ما امروز می دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می کنیم که در صولت، هیبت ،صلابت، شکوه ف معرفت و ایمان کم نظیر است.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه او (شهید سلیمانی) در شجاعت همانند مالک اشتر بود، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود و او ابوذر بوده و هست؛ او وفاداری را از حضرت عباس(ع) گرفته بود و همانند ابوالفضل عباس(ع) وفاداری به عشق و ایمان را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: او عمار، میثم و یاسر و جلوه ای از زیباترین فضایل عالم بود و هرگز در تقابل با دشمن سست نشد و قلبش آرام بود و برای ۴۱ سال لباس جهاد را از تن در نیاورد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: او می دانست لباس جهاد لباس عزت است و گستره شخصیت او فراتر از مرزهای جهان است که امروز همه جهان بشریت با تحسین و ستایش به عنوان اسوه ستایش و مستضعفان یاد می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه «این سنت جنایتکاران عالم است که نمی توانند با خورشید بجنگند» اظهار داشت: قاسم سلیمانی خورشید است و راهی ایجاد کرده که به شکست استکبار منجر می‌شود.

وی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی را توصیف ناپذیر دانست و گفت: سردار در عین فرماندهی با صلابت، بسیار متواضع بود و درجه روی دوش، تکبر را در او زنده نکرد؛ سردار همه این رذایل را در درون خود کشته و مظهر «اشداء الی الکفار» شده بود؛ در مقابل مردم با لبخند و مهربانی برخورد می کرد.

سردار سلامی شهادت حاج قاسم و یارانش را نقطه آغاز دانست و اظهار داشت:‌ قاسم سلیمانی فرد نبود بلکه یک محور بود و دشمن این را بداند شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی زنده تر و شهادتش برای دشمن خطرناک تر است و به زودی خواهید دید این تحولات نقطه آغازی برای پایان حضور اسکتبار جهانی در ملت های منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه «شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است»، این پرسش را مطرح کرد که سپهبد بزرگ ما و فرمانده رشید، رعنا، نازنین و طناز ما چه کرده است که دشمن اینچنین او را ناعادلانه هدف‌ قرار داده است.

سردار سلامی در پاسخ به این پرسش، از شهید سلیمانی به عنوان معمار شکست آمریکا یاد کرد و گفت: این شهید راهبرد آمریکا را برای برهم زدن امنیت عالم اسلام با شکست مواجه کرد و اجازه نداد که دشمنانان صهیونیست و آمریکای جنایتکار قدرت او را ضعیف و کوچک کنند و بنابراین رویای آنها محقق نشد.

وی گفت: شهید قاسم سلیمانی دشمنان را در بیابان‌ها و خیابان‌ها و دشت‌ها و کوهها تا شرق مدیترانه و شمال دریای سرخ تعقیب کرده، نهضت فسلطین را احیا کرده و رژیم صهیونیستی را در باریکه و حصار قدرت فلسطینیان قدرتمند قرار داده است.

وی گفت: سیاست آمریکا برای حمله به نهضت مرکزی فلسطین با شکست بزرگ مواجه شده و سردار سلیمانی استراتژی آمریکا برای برهم زدن آراش و امنیت در هر نقطه عالم را با شکست مواجه کرده است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: سردار سلیمانی از جغرافیای یکپارچه جهان اسلام محافظت کرده و رویای دشمان صهیونیست و آمریکا که قدرت خود را در تجزیه قدرت‌های مسلمان و کوچک کردن و تجزیه آنها می بیند، امروز رویای باطلی است که جامه تحقق نیافته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: سپهبد شهید سلیمانی مانع از آن شد که موفقیت های آمریکا در عراق علیه صدام به قدرت و موقعیت سیاسی آنان تبدیل شود و از شکست یمن در برابر ائتلاف سعودی، آمریکایی و اروپایی جلوگیری کرد؛ حاج قاسم سلیمانی انتقام خود را از قبل گرفت اما ما انتقام او را خواهیم گرفت.

وی خطاب به دشمنان گفت: شما همیشه اشتباه کرده‌اید و بدانید همیشه برای ما فرصت بوده‌اید؛ از دل تحریم‌ها فرصت را برای ما ساخته‌اید؛ شما همیشه برای ما فرصت ساخته اید.

سردار سلامی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی نقطه آغازی بر پایان خروج آمریکا از منطقه است و این صحنه را به زودی همه خواهند دید گفت: ما می‌خواهیم آینده جدیدی بسازیم و این اراده ما است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها سال‌ها در فضای مجازی و عملیات‌های سنگین تلاش کردند قدری از کینه مسلمانان به خود بکاهند و مردم ایران را از انقلاب و رهبری دور کنند اما امروز می بینیم که انقلاب بیش از همیشه بیدار شده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تصور می کردند مردم دیگر پژواک صدای آنها شده اند و تصور می کردند مردم به خیابان ها می ریزند و علیه نظام اقدام می کنند، گفت: امروز ببینید مردم برای چه به خیابان ها آمدند و انقلاب بیش از همیشه زنده شده است.

سردار سلامی گفت: اگر هر روز در راه خدا و برای شما مردم قطعه قطعه شویم، این آرزوی ما است و ما فدایی شما هستیم که این موضوع را سردار ما با پیکر عزیزش و دیگر سرداران نیز می‌گویند.

وی تصریح کرد: بذر کینه آمریکا امروز در دل ملت های مسلمان و غیرمسلمان به شکل شگفت انگیز کاشته شده است و بنابراین که مسلمانان دیگر هیج نقطه امنی را در هیچ کجا برای آمریکا نخواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان با ایمان و قلب ها می جنگند و امروز قلب ها سرشار از نفرت از استکبار جهانی است گفت: باز هم می گویم اراده ما قوی است و به دشمن می گویم آنجایی را که آنها به آن عشق می روزند را به آتش می‌کشانیم و ما می‌دانیم آنجا کجاست.

سردار سلامی افزود: به آمریکایی ها می‌گوییم همه سرمایه گذاری هایتان را با این ترور ناجوانمردانه به آتش کشیدید و امروز یک انرژی جدید و نیروی پیشران قوی و اراده و انگیزه قوی که اصل اول مبازه با آمریکا است، شکل گرفته و مردم مسلمان با ایمان و آگاهی واحساس خود می جنگند.

وی گفت: امروز قلب ها بیشتر از همیشه سرشار از نفرت به آمریکا است و این الزام اول برای شکل گیری یک مبارزه گسترده علیه استکبار است تا ان شاء الله جهان اسلام از شر شیاطین آزاد شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باز هم می‌گوییم اراده ما قوی است و اگر حرکتی دیگر انجام دهند آنجا را که دوست دارند و به آن عشق می ورزند، به آتش می‌کشیم و خودشان می دانند آنجا کجاست.

سردار سلامی از حضور حماسی مردم و مسلمانان سایر کشورها در آیین بزرگوار تشییع سردار سلیمانی و همرزمانش قدردانی کرد و گفت: من صمیمانه خاک کف پای ملت ایران را می بوسم که وفادارانه برای قدردانی از شهدای خود به میدان آمدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تشییع سردار سلیمانی در کرمان سردار سلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان