موکب خاتم الانبیاء رفسنجان میزبان شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی

  • شناسه خبر: 173806
موکب خاتم الانبیاء رفسنجان میزبان شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی

موکب خاتم الانبیاء رفسنجان میزبان شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی خواهد بود.

خانه » فرهنگی مذهبی » موکب خاتم الانبیاء رفسنجان میزبان شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی، علی میریابایی مسئول موکب خاتم الانبیاء ص شهرستان رفسنجان ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهرستان رفسنجان به مناسبت شهادت مظلومانه و سرافرازانه سردار شجاع و دلیر اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: آن هنگام که سردار شجاع اسلام سپهبد سلیمانی نظرش بر آن بود که مواکب ایرانی در عراق پذیرای زائران اربعین حسینی باشند، موکب خاتم الانبیاء ص با تکیه بر همت مردم به مدت چهارسال با تمام ظرفیت به خدمت پرداخت. و آن گاه که این سردار بزرگ فرمان داد موکب ها به یاری مردم سیل زده بپردازند، این موکب نیز به ندای ایشان لبیک گفت و در استان هاى گلستان و خوزستان به سیل زدگان خدمت رسانی کرد. و اکنون موکب خاتم الانبیاء ص در سوگ فرمانده و سردار دلیر اسلام جهت استقبال از پیکر مطهر این شهید والامقام و پذیرایی از مشایعت کنندگان سردار تا خانه ابدی، از امشب فعالیت خود را در کرمان آغاز کرده است.
وی در مورد فعالیت موکب در کرمان توضیح داد: این موکب در بخش‌های آشپزی، چایخانه و نانوایی خدمت رسانی خواهد کرد. در بخش آشپزخانه ۲۰هزار پرس غذا در سه تکیه شهر کرمان (تکیه حضرت ابوالفضل ع‌ واقع در خیابان خورشید به میزان ۶ هزار، تکیه خواجه خضر در خیابان جهاد به میزان ۱۰ هزار و تالار جلالی در خیابان پارادیس ۴هزار پرس غذا) طبخ خواهد شد.
علی میربابایی اذعان کرد: ایستگاه چایخانه موکب خاتم الانبیاء ص رفسنجان در مسیر مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی مجاور گلزار شهدا کرمان به مدت دو روز با تعداد ۵۰ هزار بسته کیک و آبمیوه به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان میزبان شرکت کنندگان خواهد بود.
وی در ادامه گفت: نانوایی موکب خاتم الانبیاء ص شهرستان رفسنجان با همکاری خیریه نان و نمک خبازان در مجاور ایستگاه چایخانه به مدت دو روز، روزانه با ۱۰هزار قرص نان خدمت رسانی خواهد کرد.
مسئول موکب خاتم الانبیاء ص ضمن تقدیر ویژه از حمایت های مجتمع مس سرچشمه و خیرین همیشه در صحنه، اعلام کرد: امشب دومین گروه از خادمان موکب از رفسنجان و‌ نوق و همچنین دومین محموله ارسالی، با بدرقه جناب آقای بخشی بخشدار مرکزی رفسنجان به کرمان اعزام شدند.
میربابایی افزود: حدود ۱۷۰ نفر از خادمان موکب در این مراسم خدمت رسانی خواهند کرد و امکان دارد این خدمت در روزهای بعد هم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار سلیمانی کرمان موکب خاتم الانبیا رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان