همراه با 80 میلیون ایرانی؛

مردم و مسئولان رفسنجان به کمپین “من سردار سلیمانی هستم” پیوستند/ تصاویر

  • شناسه خبر: 173735
مردم و مسئولان رفسنجان به کمپین “من سردار سلیمانی هستم” پیوستند/ تصاویر

مردم و مسئولان رفسنجان با پیوستن به کمپین “من سردار سلیمانی هستم” ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه استکبار در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی، خواستار برخورد و پاسخ قاطع با آن شدند.

خانه » فرهنگی مذهبی » مردم و مسئولان رفسنجان به کمپین “من سردار سلیمانی هستم” پیوستند/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، مردم و مسئولان شهرستان رفسنجان با ۸۰ میلیون ایرانی همنوا شدند و در سوگ جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی فریاد زدند که ” ما هم سردار سلیمانی هستیم” و این پیام روشن ملت ایران به کوردلان تروریسم است.
شهرستان رفسنجان نیز در ماتم حاج قاسم سراسر ماتم شده و مردم رفسنجان با سیاه پوش کردن شهر خود در سوگ از دست دادن سردار دلها به عزاداری پرداختند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت صبح روز جمعه ۱۳ دیماه پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند و در استان کرمان زادگاه حاج قاسم پنج روز عزای عمومی اعلام شد.

حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر از توابع استان کرمان متولد شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.

وی در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

حاج قاسم به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد.

سردار سلیمانی نقش مهمی در دادن قدرت نظامی به حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشته‌است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار سلیمانی قاسم سلیمانی کمپین حاج قاسم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان