امام جمعه رفسنجان:

ذکر یا زهرا از زبان سردار سلیمانی نمی افتاد

  • شناسه خبر: 173733
ذکر یا زهرا از زبان سردار سلیمانی نمی افتاد

امام جمعه رفسنجان گفت: سردار سلیمانی اخلاص و عنایت ویژه به حضرت زهرا(س) داشت، ذکر یا زهرا از زبان ایشان نمی افتاد ، انسان ارزشمندی را از دست دادیم.

خانه » فرهنگی مذهبی » ذکر یا زهرا از زبان سردار سلیمانی نمی افتاد

به گزارش خان خشتی، حجت الاسلام عسکری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی و عرض تسلیت شهادت ایشان اظهار داشت: شهید سلیمانی به خاطر جایگاه و عناوینش سردار سلیمانی نبود بلکه ارزش او به خاطر ویژگی های شاخص و بارز اخلاقی بود.

وی بیان داشت: او را قبل از اینکه وارد سپاه شود می‌شناختم یک روز در منزل یکی از دوستان بودم که دامادش مسئول گزینش سپاه بود در صحبت‌ها عنوان شد که یک نفر ورزشکار می‌خواهد وارد سپاه شود و من زمانی که نامش را شنیدم گفتم او را بپذیرید، من می‌شناسم در محل‌هایی که کار می‌کرد همه از وی به نیکی یاد می‌کردند.

عسکری ادامه داد: یک روز به سردار سلیمانی گفتم « یک سخنران دیگر بیاورید که تنوع شود» او گفت، « شهید سلیمانی به من گفت من را می کشند و من شهید می شوم می خواهم تا زنده هستم خیالم راحت باشد مراسم حضرت زهرا برگزار می شود ».

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی اخلاص و عنایت ویژه به حضرت زهرا(س) داشت، ذکر یا زهرا از زبان ایشان نمی افتاد ، انسان ارزشمندی را از دست دادیم.

عسکری تصریح کرد: از دیروز همه ملت های ایران، عراق و سوریه شدیم جزو خانواده شهدا شدیم، شهید سلیمانی متعلق به جبهه مقاومت بود

وی بیان داشت: زمانی که اولین گروه شهدای تازه تفحص‌شده را به کرمان آوردند خواب دیدم ۳۰۰ شهید بیرون آمدند و برای سردار سلیمانی احترام نظامی گذاشتند و حاج قاسم سلیمانی هم به آن‌ها احترام نظامی گذاشت.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: زمانی که شهدا را آوردند سردار مقابل تابوت شهدا ایستاد و احترام نظامی گذاشت و دقایق زیادی با صدای بلند گریه کرد.

عسکری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از سردار سلیمانی به عنوان شهید زنده یاد می‌کردند، افزود: شاید به دلیل ترکش‌ها و جانبازی که داشت و او شهیدی بود که سر از پا نشناخته کار می‌کرد و یک رزمنده‌ای بود که واقعا جهادی کار می‌کرد.

وی خاطره دیگری را ذکر کرد و گفت: در عملیات شرق کشور تمام کوه‌ها، روستاها و تپه به تپه با هم بودیم و نبود جایی که بنشیند و فرماندهی کند، می‌گفت اگر من ندوم دیگران راه نمی‌آیند.

عسکری اظهار کرد: همه مسئولان باید کار جهادی کنند دیر یا زود مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد و طولی نمی‌کشد امضای ما اعتبار نخواهد داشت.

وی اذعان کرد: ارزش سردار سلیمانی از درونش می‌جوشید وی آدمی مؤمن و پا‌ک‌دست بود قبل از ورود به سپاه قدس می‌گفت، حقوقی که می‌گیریم ده، ۱۵ روز کفاف زندگی‌ام را می‌دهد بقیه‌اش را از پدرم می‌گیرم یک روز در خودرویی می‌رفتیم چند شکلات جلوی خودرو بود که راننده با پول مأموریتش خریده بود حتی از آن شکلات‌ها برنداشت که به فرزندش بدهد.

امام جمعه رفسنجان با ذکر این موضوع که حساب خمس حاج قاسم نزد من بود و وجوهات را من حساب می‌کردم و خدمت رهبری می‌بردم، ادامه داد: همین چند وقت اخیر حساب وجوهات خمس شهید سلیمانی را نزد رهبر انقلاب بردم و رسیدش را تقدیم کردم.

وی تصریح کرد: اینکه پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی تمام ایران غوغا شد حتی نماز جمعه قم تمام مسیرها مسدود بود، ابراز کرد: محبوبیت او از اخلاص و تواضعش بود و به ریز مسائل شرعی معقتد و مقلد رهبر معظم انقلاب بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان سردار سلیمانی شورای اداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان