در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد رفسنجان،

اولتیماتوم معاون علمی رئیس جمهور به صندوق پژوهش و نوآوری استان کرمان

  • شناسه خبر: 173637
اولتیماتوم معاون علمی رئیس جمهور به صندوق پژوهش و نوآوری استان کرمان

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد رفسنجان مطرح کرد: اگر صندوق پژوهش و نوآوری استان نمی تواند کمک مالی داشته باشد، صندوق مستقلی را در رفسنجان ایجاد می کنیم.

خانه » علم و فن آوری » اولتیماتوم معاون علمی رئیس جمهور به صندوق پژوهش و نوآوری استان کرمان

به گزارش خانه خشتی، سورنا ستاری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد رفسنجان اظهار داشت: بازدید خیلی خوبی بود و خیلی فراتر از آن چیزی بود که من فکر می کردم و متأسفانه متوجه شدیم که کمبود امکانات اینجا خیلی زیاد است نسبت به پتانسیلی که الآن اینجا موجود است. برخی از شرکت هایی که دیدم، پتانسیل خیلی خوبی دارند از این جهت که بتوانند کشوری بشوند و جنس ها و محصولاتشان را بتواند در سطح کشوری ارائه دهند. چند مشکل زیر ساختی در اینجا و جود دارد.
وی تناسب امکانات مرکز رشد دانشگاه با ظرفیت ها و توانمندی ها را ناکافی دانست و اظهارداشت: در حوزه های امکانات مرکز رشد مشکلات خیلی زیادی به نظر بنده وجود دارد.من فکر میکنم که یک جلسه ی سریع لازم است که با تهران داشته باشیم و موارد را نهایی کنیم.
وی همچنین ضمن غیرقابل قبول دانستن عملکرد صندوق پژوهش و نوآوری استان مطرح کرد: راجع به صندوق هم مسئله اینجا زیاد است. اگر نمی تواند ما یک صندوق دیگر در اینجا ایجاد می کنیم که مستقل شود و دفتر بزند. اگر تیمی بحث مالی داشت همینجا انجام و تأمین بشود. اگر صندوق کرمان نمی تواند یکی دیگر بیاید و فعالیت کند. اینگونه ما نمی توانیم ادامه دهیم. نمی شود که یک تیم به خاطر تأمین مالی ده و بیست میلیونی به مشکل بر بخورد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در رابطه با راه اندازی مرکز نوآوری اظهار داشت این بخش نوآوری که امروز قرار است شروع کنیم یک بخشی است که ما خیلی جدی پیگیری می کنیم ولی یک کار طولانی مدت است کاری نیست که بلافاصله مشکل شما را حل کند. لازم است دانشگاه از طریق تأمین ساختمانی و با حمایت این معاونت، ظرف دو سه ماه آینده بازسازی و در اختیار تعداد زیادی از شرکت هایی که در دانشگاه هستند قرار گیرد.
دکتر ستاری ضمن تشکر از مهمان نوازی اظهار داشت: من از این مهمان نوازی شما واقعاً تشکر میکنم امیدوارم موفق باشید در این راهی که انتخاب کردید. راه شما راه توسعه این منطقه است. توسعه ی ذاتی و توسعه ای که توسط جوانان خوب این منطقه اتفاق افتاده است و قطعاً برای آینده ی شهرستان رفسنجان راه روشنی است.
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان