طلایه داران سازندگی استان کرمان میهمان شهر سرچشمه شدند/ تصاویر

  • شناسه خبر: 173636
طلایه داران سازندگی استان کرمان میهمان شهر سرچشمه شدند/ تصاویر

جشنواره طلایه داران سازندگی استان کرمان صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کشور در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

خانه » اقتصادی » طلایه داران سازندگی استان کرمان میهمان شهر سرچشمه شدند/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، جشنواره طلایه داران سازندگی و مجمع جهادگران استان کرمان به میزبانی شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور سرهنگ زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کشور، سرهنگ پاداش رئیس بسیج سازندگی و سرهنگ مسلمی مسئول فرهنگی سپاه ثارالله و جکعی از جهادگران سراسر استان در سالن آزادی شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم ضمن سخنرانی چند تن از کارآفرینان برتر در حوزه صنایع تبدیلی و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا در استان، از جهادگران و فعالان بسیج سازندگی استان تقدیر به عمل آمد.

سرهنگ پاداش رئیس بسیج سازندگی سپاه ثارالله در این آیین اظهار داشت:۷۲۸ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در استان کرمان راه اندازی شده است و تاکنون ۳۷ هزار نفر عضو این صندوق ها هستند.

سروان بخشی تسهیل گر صند.ق های قرض الحسنه شهرستان رفسنجان نیز بیان داشت: این صندوق ها در رفسنجان بالغ بر ۱.۵ میلیارد پس انداز داشته ،۷۵۰ فقره وام به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان بدون ضمانت به متقاضیان پرداخت شده است.
وی افزود: صندوق قرض الحسنه در رفسنجان با عضویت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر با پس انداز ۱۵ میلیارد ریال راه اندازی شده است و تاکنون ۲۵۵ سرگروه انتخاب شده است.
سروان بخشی خطرنشان کرد: توزیع بن کالاهای ۱۰۰ هزار تومان ، راه اندازی کانال های بازاریابی و ایجاد چندین شغل خیاطی، میوه فروشی سیار، شیرنی پزی، دامداری و کارگاه های بلوک زنی در راستای کمک به اشتغال از فعالیت های این صندوق است.
وی بیان داشت: برنامه ای تدوین شود که اولویت به بسیج سازندگی داده شود و قراردادهای محکم تری با بانکها بسته شود و از تجربیات تسهیل گران نمونه استفاده شود و همچنین در سفارشات مایحتاج سپاه با صندوق های خود سازندگی قرارداد بسته شود تا به اشتغال شهرستان کمک شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج سازندگی طلایه داران سازندگی استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان