نمایندگان مجلس بجای رفع حصر سران فتنه، به فکر حل مشکلات مردم باشند

  • شناسه خبر: 173541
نمایندگان مجلس بجای رفع حصر سران فتنه، به فکر حل مشکلات مردم باشند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های رفسنجان به مناسبت یوم ا… ۹ دی بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

خانه » سیاسی » نمایندگان مجلس بجای رفع حصر سران فتنه، به فکر حل مشکلات مردم باشند

بسم ا… الرحمن الرحیم
“پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.” امام خمینی (ره)
ملت با بصیرت ایران با حماسه ای که در ۹ دی ماه آفریدند ؛ روح ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب و شهدا را شاد و از طرفی دوستداران انقلاب را در سرتاسر جهان دلگرم و امیدوار و در نهایت دشمنان انقلاب را نا امید و خوار کردند.
به هر حال ده سال از این حماسه عظیم تاریخی می‌گذرد و همچنان فتنه‌گران از توطئه‌های پلید خود دست نکشیده‌اند؛ بلکه متوسل به راههای دیگری شده‌اند تا از طریق نفوذ ، چالش‌هایی را برای انقلاب اسلامی ایجادکنند، اما همان طورکه این حماسه الهی نشان داد ؛ مردم فهیم ایران همچون همیشه زنده و بیدار پشت سر ولی امرخود در صحنه حاضر هستند و دست از آرمان هایشان برنخواهند داشت و خط بطلانی بر توهمات دشمنان و سدی بزرگ درمقابل بحران آفرینان خواهند ساخت. دشمنان خارجی و داخلی بدانند که هرکسی بخواهد بر سر شاخه‌های درخت پربار انقلاب که حاصل خون هزاران شهید است ، بنشیند و فتنه‌گری راه بیاندازد، ملت شاخه‌های آفت‌زده را بدون هیچ تعارفی حرس خواهند کرد .
۹ دی، آموخت که نیازی نیست همیشه ولیّ در بین باشد، بلکه کافیست ولیّ در دل باشد. آنچه که در روز ۹ دی برای دشمنان تعجب آور بود و برایشان جای تامل داشت این بود که در این روز، درخشش پر شور حضور جوانان و نوجوانان بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند و رسم امانتداری را چه خوب ادا کردند.جوانان با حماسه آفرینی خود در این روز ، جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه را در جهان نمایان کردند .
ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با بصیرت خود،مشتی محکم بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان فرود آورد. ملت ایران دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود واعتقادات و آرمانهای امام و رهبری ؛ دست مایه ی عده ای خواص بی خاصیت شود. باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند.
امسال در حالی این حماسه بزرگ و الهی را گرامی می ‌داریم که چندی پیش خباثت‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش ضمن ایجاد فشارهای اقتصادی ، ‌کوشیدند با ایجاد شبکه‌های نفوذ در داخل و همکاری انها ، فتنه دیگری را برای تهدید آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیدند که مردم با بصریت رفسنجان همچون سایر مردم در سرتا سر کشور ، الحمد ا… بار دیگر از این امتحان الهی پیروز بیرون آمدند و با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تجدید پیمان بستند و اگر هم از حق قانونی خودشان با توجه به شرایط فعلی مبنی بر تجمع ؛ کوتاه امدند ولی رییس جمهور و نمایندگان مجلس باید در عملکرد خودشان تجدید نظر کنند و به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم در عمل باشند و دیگر شعار ندهند ؛ چراکه مردم از شعارهای پوچ و توخالی خسته شده اند و همچنین مردم عزیز ایران هم بدانند که وضع فعلی کشور ، نتیجه انتخاب خودشان است ، نه نتیجه انقلاب ، پس حواسشان باشد که چه اشخاصی را ، بعنوان نماینده خودشان انتخاب میکنند.
مطالبه ی بر حقی که ملت شریف ایران مسلما بعد از گذشت یک دهه از این واقعه تاریخی؛از ریاست محترم قوه قضاییه دارند، محاکمه ی عادلانه و به دور از اغراض سیاسی سران فتنه و عاملین این ماجرا است تا به سزای عملشان برسند و نمایندگان مجلس هم بجای اینکه ،هر چند از گاهی بحث رفع حصر سران فتنه را مطرح کنند، به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان رفسنجان ضمن گرامیداشت سالروز بصیرت دینی و سیاسی مردم ایران در ۹ دی ماه ۸۸ ، تداوم بیعت خود را با ناخدای باخدای انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و به گوش جهانیان می‌رساند که این انقلاب، با درایت علمدار خود و با بصیرت مردمان ولایت مداری که دارد ؛ به کوری چشم بدخواهانش در حال پیشرفت است؛ تا بیرق آن را به دست صاحب و مقتدای اصلی‌اش حضرت صاحب الزمان (عج) برسد ان شاا… .

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان رفسنجان

این متن توسط حامد جمالی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان بعنوان نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه های رفسنجان صبح امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی در رفسنجان قرائت شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
فتنه مجلس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان