امام جمعه رفسنجان در مراسم بزرگداشت 9دی مطرح کرد؛

فتنه تمام شدنی نیست/ فتنه۸۸ بازخوانی شود

  • شناسه خبر: 173539
فتنه تمام شدنی نیست/ فتنه۸۸ بازخوانی شود

امام جمعه رفسنجان گفت: جریان فتنه ۸۸ باید بازخوانی شود و برای افرادی که ده سال گذشته را فراموش کردند، یادآوری شود.

خانه » سیاسی » فتنه تمام شدنی نیست/ فتنه۸۸ بازخوانی شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام اصغر عسکری در مراسم بزرگداشت قیام ملی نهم دی ماه در رفسنجان اظهار داشت: مردم با حضور بهنگام و با بصیرت خود آتش فتنه را خاموش کردند و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب بستند و میثاق خود با ولایت را تحکیم بخشیدند.
وی افزود: مردم بصیر ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ دشمنان قسم خورده را مایوس نمودند، دشمنانی که برای انقلاب طرح های شومی را رقم زده بودند اما حضور شکوهمند و حماسی مردم در نه دی همه فتنه گران و آتش آن را خاموش کرد.
عسکری بیان داشت: در حماسه نه دی سال ۸۸ مردم نشان دادند که در عرصه ها چگونه و چه موقع باید حضور پیدا کنندو اینکه بصیرت سبب می شود که راههای عبور از فتنه را برای خود و آیندگان ترسیم کنند، نشان دادند که فتنه تمام شدنی نیست و اگر فتنه دیگر جلوه کرد اینگونه باید آن را در هم پیچید.

وی با بیان اینکه جریان نه دی مبتنی بر سه اصل بصیرت، تکلیف محوری و اقدام به موقع و بهنگام بود تصریح کرد: فتنه تمام شدنی نیست، آنان که با کوردلی برخورد کردند و حقایق را نمی دیدند در واقع گور خود را کندند .
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: نهم دی ماه سال ۸۸ یک حادثه نبود بلکه عوامل و اسبابی داشت همچون قضیه عاشورا که یک حادثه نبود.

عسکری بیان داشت: رهبری با آن بصیرت انقلابی هشدارهای لازم را داده بودند همانگونه که امام خمینی فروپاشی مارکسیسم را جلو جلو دیده بودند، رهبر فرزانه انقلاب این حجت بالغه الهی و خلف صالح امام زمان هشدار دادند که کلید واژه فتنه در سال ۸۸ تقلب در انتخابات بود.

وی تصریح کرد: فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد ، هرجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود، جریان فتنه ۸۸ باید بازخوانی شود و برای افرادی که ده سال گذشته را فراموش کردند، یادآوری شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ فتنه گران به تصاویر امام(ره) جسارت کردند، فریاد نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سردادند، فرافکنی و انحراف ایجاد کردند تا اینکه در ۷ دیماه سال ۸۸ مصادف با روز عاشورا یک عده از خدا بی خبر و از همان سپاه یزید در حالی که مردم دنبال عزاداری بودند، به خیابان ها ریختند و آن فاجعه ایجاد کردند.

وی افزود: مردم دیگر نتوانستند تحمل کنند و در حرکتی خودش و یک انتفاضه به میدان آمدند، برخی رسانه ها آن زمان گفتند که نظام و دولت مردم را در ۹ دی به خط کرد، در حالیکه اگر در کمتر از ۴۸ ساعت دولتی بتواند دهها میلیون ادم به میدان آوردند خیلی دولتی مقتدری است و البته این نبود و مردم بر اساس تکلیف دینی حماسه نه دی را خلق کردند.
عسکری بیان داشت: از ویژگی های برجسته یاران امام حسین(ع) بصیرت بود و مردم ولایی ما همچون ایشان با بصیرت به میدان آمدید و اعلام کردند هرکه با ولایت فقیه دشمن است ما دشمن اوییم.
امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: در این تجمع همه با حضورمان از عمق جان سر می دهیم که هرگز دست از ولایت فقیه دست بر نمی داریم و تا آخرین قطره خونمان بر اساس میثاقمان با رهبری، وفادار هستیم.

وی اظهار داشت: امام علی(ع) در خطبه ۱۷۳ نهچ البلاغه ویزگی مردم بصیر ایران را می فرماید آنهایی که دارای بصیرت و بینش هستند و به موقع به میدان می آیند می دانند حق کجاست، کسانی که نه دی و امروز برای گرامیداشت این روز به میدان آمدند مصداق این جملات امیر المومنین هستند.
عسکری به حوادث اخیر در عراق و استعفای نخست وزیر آن اشاره کرد و گفت: در ایران هم دنبال همین فتنه ها می گشتند تا با هرج و مرج در درون بتوانند به خواسته های شوم  خود برسند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان فتنه فتنه88 مراسم بزرگداشت 9دی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان