باورود دستگاه قضائی

چرخ کارخانه اروند چرخ ؛از حرکت نایستاد /جلوگیری از بی کار شدن ۲۲۰نفر از پرسنل این کارخانه

  • شناسه خبر: 173401
چرخ کارخانه اروند چرخ ؛از حرکت نایستاد /جلوگیری از بی کار شدن ۲۲۰نفر از پرسنل این کارخانه

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونان دادگستری استان و مقامات قضائی محلی در راستای حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید، از کارخانه اروندچرخ رفسنجان بازدید کرد.

خانه » آخرین اخبار » چرخ کارخانه اروند چرخ ؛از حرکت نایستاد /جلوگیری از بی کار شدن ۲۲۰نفر از پرسنل این کارخانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی، رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونان دادگستری استان و مقامات قضائی محلی در راستای حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید،از کارخانه اروند چرخ رفسنجان بازدید کرد.

یدالله موحد،رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی در دادگستری کل استان کرمان گفت:پس از کسب درخواستی از سوی کارخانه تولیدی اروند چرخ رفسنجان مبنی بر جلوگیری از تعطیلی این کارخانه به جهت مشکلات بانکی پیش آمده ،بلافاصله رسیدگی به این موضوع دردستور کار این ستاد قرارگرفت.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد:مدیران کارخانه و مدیران بانکی استان به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان دعوت شدند و پس از مذاکره اعضاء ستاد با طرفین،این ستاد پیشنهادات خود را ارائه داد.

موحد تصریح کرد:خوشبختانه توافق هایی بین سیستم بانکی و فعال اقتصادی صورت گرفت و طرفین ۵فقره دادخواست که علیه یکدیگر مطرح کرده بودند را مسترد نمودند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان ساخت:با این اقدام به موقع از تعطیلی این واحد تولیدی و از بیکار شدن ۲۲۰نفر از پرسنل این کارخانه جلوگیری بعمل آمد

وی با اشاره به اینکه در این رابطه دستورات قضائی لازم جهت رفع توقیف وسایل نقلیه مربوط به کارخانه صادر گردیده است ،افزود:همچنین کارگروهی متشکل از نمایندگان اداره کل بازرسی ،اداره کل اطلاعات،اتاق بازرگانی و سیستم بانکی تشکیل و با استفاده از نظر کارشناسان رسمی دادگستری بدهی گروه صنعتی داچ به سیستم بانکی مشخص تا اقدامات بعدی نیز در جهت وصول مطالبات بانک صورت پذیرد.

علی احسان،مدیرعامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان در بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از این کارخانه گفت:خوشبختانه تمام تحریم های دوره اول را به فرصت تبدیل کرده ایم و توانسته ایم ظرفیت تولید کارخانه اروند چرخ را از ۳هزار حلقه رینگ در شبانه روز به ۶هزار حلقه برسانیم

وی تاکید کرد:به حول قوه الهی با گذراندن دور دوم تحریم های نابرابر و ناجوانمردانه ،آینده ای روشن و افقی پرتوان در انتظار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

برچسب ها:
حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید رئیس کل دادگستری استان کرمان علی احسان،مدیرعامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان کارخانه اروند چرخ کارخانه اروند چرخ رفسنجان یدالله موحد،رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان