مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مطرح کرد؛

باشگاه مس رفسنجان پتانسیلی برای استان است

  • شناسه خبر: 173332
باشگاه مس رفسنجان پتانسیلی برای استان است

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: باشگاه مس رفسنجان پتانسیلی برای استان است که همه ارگانها باید همکاری کنند تا در این حوزه اتفاقات مهمی روی دهد.

خانه » اجتماعی » باشگاه مس رفسنجان پتانسیلی برای استان است

به گزارش خانه خشتی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان صبح امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با موضوع بررسی روند تسهیل در توسعه شهرستان رفسنجان در دانشگاه ولی عصر(عج) برگزار شد با ارائه پیشنهاد تامین قطعات در استان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت جدید در استان، مس این آمادگی را دارد که در خصوص تامین و ساخت قطعات در داخل استان و تجهیزات موردنیاز دیگرهمکاری نماید.
وی از راه‌اندازی اسیدسولفوریک با ظرفیت ۹۰۰ هزارتن در سال به عنوان یک ظرفیت خوب برای استان و شهرستان یاد کرد و تصریح کرد: تبدیل اسیدسولفوریک به محصول استراتژیک اسیدفسفوریک ظرفیت بالایی در استان ایجاد می ‌کند در این زمینه مشکل تامین خاک فسفات داخل کشور است که رایزنیهایی صورت گرفته است تا مشکل حل شود.
احمدی بیان داشت: ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی خالی است در خصوص سرمایه گذاری با این منطقه همکاری خواهیم کرد، در شهرستان و استان جای تشکیل انجمن قطعه سازان خالی مانده است باید از حالت سنتی بیرون آمده و در این خصوص مهندسی کار شود.

وی بر ضرورت فعالیت پیمانکاران فعال در حوزه مس رفسنجان تاکید داشت و افزود: باید بر روی پیمانکاران فعال بیشتر کار شود با وجود ظرفیت هایی خوبی که مس دارد جای پیمانکاران فعال در حوزه ساخت ، عملیات، اجرایی و تاسیساتی در این مجتمع خالی است.
مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان اینکه باید شهرستان‌ها زوم‌بندی شوند تا یک ظرفیت در چندنقطه ایجاد نشود گفت: ظرفیت های صنعتی در استان ایجاد شود تا از موازی کاری و کارهای مجددکار کردن جلوگیری شود.
وی تاکید داشت: در حوزه تامین ماشین آلات معدنی و تعمیرات آنها کار خاصی انجام نشده است.
احمدی با بیان اینکه تامین کنسانتره مورد نیاز، تقویت بخش خصوصی در معادن کوچک یک ظرفیت برای شهرستان و استان ایجاد می کند ادامه داد: بر روی صنایع پایین دستی مس مطالعه نشده فقط شعار داده شده است.
وی در پایان صحبتهایش خواستار تقویت باشگاه صنعت مس و صعود به لیگ برتر با همکاری دیگر ارگانها شد و گفت: باشگاه مس رفسنجان پتانسیلی برای استان است که همه ارگانها باید همکاری کنند تا در این حوزه اتفاقات مهمی روی دهد.

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان