با حضور قاریان کشوری و بین المللی؛

محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 173306
محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به همت کانون قرآن و عترت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر رفسنجان، محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری و بین المللی، در تالار خیام دانشگاه برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، به همت کانون قرآن و عترت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر رفسنجان، محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری و بین المللی مهدی شایق و احمد رضا زینلی و جمعی از مسئولان و اجرای پیمان خیرخواه قاری کشوری، در تالار خیام دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جمالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در این محفل انس با قرآن با اشاره به عظمت قرآن و جایگاه آن اظهار داشت: در زندگی انسان چیزهایی وجود دارد که اگر ارزش و قدر آن را بدانیم بهتر و زودتر به آن دست می یابیم، متاسفانه عظمت قرآن را هنوز درک نکرده ایم.
وی بیان داشت: قدر معجزه قرآن را نمی دانیم ولی برای کشف معجزات دیگر که حتی در کره های دیگر جهان باشد حاضر هستیم هزینه کنیم تا آن معجزه را کشف کنیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر رفسنجان تصریح کرد: ما در دوران پیغمبری هستیم که به نام خاتم پیامبران (ص) و معجزه او قرآن است زندگی می کنیم که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) به اهمیت قران اشاره داشت و گفت: قران پیمان خداوند با مسلمانش است و هر مسلمان باید به عهد و پیمان خویش تعهد داشته باشد و هر روز ۵۰ آیه از قرآن را بخواند.


حجت الاسلام جمالی افزود: قرآن پیمان خداست و خداوند در سوزه مزمل تاکید دارند به اینکه هر چقدر میسر است قرآن بخوانید، رمز موفقیت اولیاء خداوند همین قرآن بوده است.
وی خاطرنشان کرد: انسان باید دائم القرآن شود و متاسفانه به علت روش بد سبک زندگی، صوت قرآن برایمان دردآور شده است.
جمالی با انتقاد از برگزاری مراسم سوگواری با صوت قرآن گفت: متاسفانه هر کسی که از دنیا می رود بازماندگان آن برای فرد فوت شده صوت قرآن می گذارد و این نوعی خیانت به قرآن است چرا باید قرآن را به زمان های دردآور زندگی استفاده کنیم چرا نباید صوت قرآن در لحظات خوب زندگی ما باشد و این حرکت بزرگترین تهاجم فرهنگی علیه قرآن محسوب می شود.
وی ادامه داد: صوت قرآن بزرگترین لذت زندگی باشد نه مصیبت فرهنگ سازی در این زمینه ضرورت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر رفسنجان محفل انس با قرآن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • الهه

    بعضیا تا عکسشون توتبلیغات نباشه، اصلا تو مراسمات شرکت نمی کنند...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان