ارائه خدمات پزشکی رایگان خادمیاران جهادی امام رضا(ع) در مناطق محروم استان کرمان

  • شناسه خبر: 173288
ارائه خدمات پزشکی رایگان خادمیاران جهادی امام رضا(ع) در مناطق محروم استان کرمان

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان از ارائه خدمات پزشکی رایگان خادمیاران این دفتر در مناطق محروم استان و در قالب گروه های جهادی امام رضا(ع) خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » ارائه خدمات پزشکی رایگان خادمیاران جهادی امام رضا(ع) در مناطق محروم استان کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ به نقل از آستان نیوز  سیدحسین صابری با اشاره به کمبود امکانات پزشکی در برخی از مناطق استان پهناور کرمان به خبرنگار ما گفت: با هدف ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی و نیز توزیع عادلانه این خدمات، ارتقای سطح خدمات ارائه شده در مناطق محروم و کم برخوردار و ارجاع به مراحل تخصصی‌تر حضور تیم های تخصصی در دستور کار کانون های بهداشت و درمان این دفتر نمایندگی و پزشکان متعهد استان قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت ویژه سلامت در توسعه زیرساخت بخش‌های مختلف جامعه تاکید کرد: دسترسی عادلانه به خدمات درمانی و توزیع برابر منابع سلامت به ویژه بین عاشقان امام هشتم(ع) که به دلیل حضور در مناطق کم برخوردار و عدم توانایی برای استفاده از امکانات پزشکی شهرهای بزرگ در مضیقه قرار دارند، هدف اصلی اجرای این طرح در استان کرمان است.
صابری نتایج حضور تیم پزشکی جهادی در منطقه راین و ویزیت رایگان بیماران را بسیار خوب ارزیابی کرده و افزود: این گروه در مدت حضور در منطقه ۲۰۰ بیمار را به صورت رایگان ویزیت کردند که داروهای مورد نیاز آنها نیز با نصف قیمت در اختیار بیماران قرار گرفت.

برچسب ها:
ارائه خدمات پزشکی رایگان خادمیاران جهادی امام رضا(ع) خادم امام رضا (ع) خادمیاران سلامت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان