به همت خادمیاران رضوی:

میز خدمت همزمان با چهارشنبه های رضوی در مساجد و بقاع متبرکه استان کرمان دایر می شود

  • شناسه خبر: 173260
میز خدمت همزمان با چهارشنبه های رضوی در مساجد و بقاع متبرکه استان کرمان دایر می شود

مسئول امورخادمیاران رضوی استان کرمان با توضیحاتی درباره میز خدمت در چهارشنبه های رضوی ابراز امیدواری کرد: این طرح مانند طرح تلاوت نور فراگیر شود.

خانه » آخرین اخبار » میز خدمت همزمان با چهارشنبه های رضوی در مساجد و بقاع متبرکه استان کرمان دایر می شود

به گزارش خانه خشتی؛ به نقل از نمایندگی آستان قدس رضوی، «مرتضی اخضمی» در آئین افتتاح شصت و هفتمین کانون محله ای استان گفت: میزهای خدمت در چهارشنبه های امام رضایی، باهدف خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان درمساجد و تکایای حاشیه شهر برگزار می شود.

مسئول امورخادمیاران رضوی استان کرمان در حاشیه افتتاح کانون محله ای مسجد امام حسین علیه السلام کرمان با بیان اینکه بیش از ۱۰هزار خادمیار رضوی در سطح استان ساماندهی و مشغول خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان هستند؛ گفت: طرح چهارشنبه های رضوی در مساجد استان به صورت رسمی از دهه کرامت آغازشده  و هم اکنون در مساجد و بقاع متبرکه استان با مشارکت خودجوش خادمیاران رضوی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: هدف طرح چهارشنبه های رضوی این است مانند طرح تلاوت نور{کانون های مساجد} که به صورت روزانه اجرا می شود این طرح هم هر هفته، چهارشنبه ها در طول سال با قرائت زیارت امین الله هم زمان با حرم مطهررضوی در مساجد و بقاع متبرکه اجرا شود.

اخضمی با اشاره به خدماتی که خادمیاران رضوی در زمینه تخصص های خود انجام می دهند، افزود: دراین زمینه بیش از ۲۰کانون تخصصی سلامت، تبلیغی، مداحان، شعروادب، تعلیم وتربیت، خبرورسانه، خانواده، بانوان و… در حال فعالیت است که هر خادمیار با توجه به حرفه و تخصص خود در راه امام رضا(ع)  به محرومین خدمت می کند.

وی با تأکید بر توسعه فرهنگ خادمیاری گفت: خادمیاران رضوی باید با تبلیغ طرح خادمیاری در جامعه نسبت به توسعه فرهنگ و سیره رضوی کوشا باشند؛ خادمیاران نباید تنها به فعالیت ها و مناسبت ها اکتفا کنند بلکه باید به صورت خودجوش و به نام حضرت رضا (علیه السلام) با همه توان در جهت خدمت به محرومین گام بردارند.

مسئول امورخادمیاران رضوی استان کرمان ادامه داد: همزمان با چهارشنبه های رضوی میز خدمت، توسط خادمیاران کانون های تخصصی از دوساعت قبل از نماز مغرب و عشاء در مساجد برپا می شود که مردم می توانند از خدماتی همچون ویزیت رایگان پزشک، مشاوره رایگان حقوقی، طرح اهدای کتاب و…… بهره مندشوند.

وی یادآورشد: این طرح در حاشیه شهر به دلیل سکونت افراد کم برخوردار با استقبال خوبی روبرو است.

 

برچسب ها:
چهارشنبه های رضوی مسئول امور خادمیاران رضوی استان کرمان میز خدمت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان