گام بلند مس سرچشمه برای بازگشت دوباره به لیگ برتر

مس با شکست اتکا جواز حضور درپلی‌آف را به‌دست آورد.

  • شناسه خبر: 17179
مس با شکست اتکا جواز حضور درپلی‌آف را به‌دست آورد.

تیم فوتبال مس سرچشمه با پیروزی در برابر حریف خود اتکای گلستان، جواز حضور در مسابقات مرحله پلی‌آف فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایران را به‌دست آورد. به گزارش خانه خشتی، تیم فوتبال مس سرچشمه در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریف خود اتکای گلستان به پیروزی یک بر صفر دست […]

خانه » آخرین اخبار » مس با شکست اتکا جواز حضور درپلی‌آف را به‌دست آورد.

تیم فوتبال مس سرچشمه با پیروزی در برابر حریف خود اتکای گلستان، جواز حضور در مسابقات مرحله پلی‌آف فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایران را به‌دست آورد.

به گزارش خانه خشتی، تیم فوتبال مس سرچشمه در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریف خود اتکای گلستان به پیروزی یک بر صفر دست یافت و با توجه به شکست نفت مسجد سلیمان در برابر گل‌گهر سیرجان جواز حضور در مسابقات مرحله پلی‌آف فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور را به‌دست آورد. شاگردان داوود مهابادی با این پیروزی در پایان ۲۶ هفته رقابت نفس‌گیر، ۴۷ امتیازی شدند و در حالی که توانایی لازم برای صعود مستقیم به لیگ برتر فوتبال کشور را داشتند به عنوان تیم دوم و تنها با سه امتیاز اختلاف به عنوان تیم دوم جدول گروه «الف» به مسابقات پلی‌آف راه یافتند. حساسیت بالای دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موجب شده بود تا تیم‌های دوم و سوم گروه «الف» این رقابت‌ها برای حضور در مرحله پلی‌آف به‌شدت به کسب سه امتیاز و پیروزی از دیدار هفته پایانی خود نیاز داشته باشند. در این بین مس سرچشمه با برتری مقابل اتکای گلستان مأموریت خود را به خوبی انجام داد تا در دیگر رقابت این گروه، نفت مسجد سلیمان با قبول شکست دو بر یک در برابر گل‌گهر سیرجان نماینده دیگر استان در این گروه از مسابقات، امیدهای خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف بر باد رفته ببیند و با یک پله سقوط در جدول رده‌بندی جایگاه دومی مسابقات را در اختیار مس سرچشمه قرار دهد. با این پیروزی موجی از شادی و شعف در بین اهالی سرچشمه، کارگران مجتمع مس سرچشمه و کارکنان، بازیکنان و کادر فنی مس سرچشمه ایجاد شد.

منبع:فارس

برچسب ها:
رفسنجان مس با شکست اتکا جواز حضور درپلی‌آف را به‌دست آورد. مس سرچشمه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان