حقوق کارمندان تا تیرماه افزایش نخواهدیافت

  • شناسه خبر: 17112
حقوق کارمندان تا تیرماه افزایش نخواهدیافت

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: با توجه به تنخواه سه دوازدهم که مجلس به دولت داد  پرداخت افزایش حقوق در سه ماهه نخست خلاف است به گزارش”خانه خشتی”، دکتر“محمدرضا پورابراهیمی ” نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: چون در سال گذشته افزایش ۲۵درصدی حقوق کارمندان نداشتیم این اقدام […]

خانه » آخرین اخبار » حقوق کارمندان تا تیرماه افزایش نخواهدیافت

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: با توجه به تنخواه سه دوازدهم که مجلس به دولت داد  پرداخت افزایش حقوق در سه ماهه نخست خلاف است

به گزارش”خانه خشتی”، دکتر“محمدرضا پورابراهیمی ” نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: چون در سال گذشته افزایش ۲۵درصدی حقوق کارمندان نداشتیم این اقدام امکان پذیر نیست. 

دکتر پور ابراهیمی با تاکید بر اینکه دولت تا زمان بسته شدن بودجه نمی تواند افزایش حقوق را اعمال کند تشریح کرد: با توجه به تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه ۱۳۹۲ کل‌کشور دولت تنها می تواند معادل سه دوازدهم بودجه سال ۹۱ خرج نماید.
وی با بیان اینکه دولت تنها می تواند تنها احکام را صادر نماید بیان داشت: پرداخت افزایش حقوق در سه ماهه نخست خلاف است ولی دولت می تواند مابه تفاوت آن را پس از تصویب بودجه در ماه های بعد پرداخت نماید.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، درباره افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان از ابتدای سال ۹۲،تاکید کرد: اینکه حقوق مربوط به پرسنل در هر سال براساس نرخ تورم تعیین شود، اقدامی منطبق با قوانین و مقررات است.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: امکان تغییر احکام برای افزایش حقوق کارمندان وجود دارد و این درصورتی است که درآمدهای بودجه‌ای پاسخگوی آن باشد.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
حقوق کارمندان حقوق کارمندان تا تیرماه افزایش نخواهدیافت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان