احمدی نژاد درباره خانه نشینی بطور غیر رسمی عذرخواهی کرد

  • شناسه خبر: 1702
احمدی نژاد درباره خانه نشینی بطور غیر رسمی عذرخواهی کرد

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: حجت الاسلام رسایی گفت: احمدی نژاد در مورد مترو و هدفمندی پاسخ‌های خوبی داد و اما در مورد خانه‌نشینی هم به صورت غیررسمی عذرخواهی کرد در عین حال با نپرداختن به موضوع خانه‌نشینی نشان داد که به اشتباهش پی برده است. خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی […]

خانه » سیاسی » احمدی نژاد درباره خانه نشینی بطور غیر رسمی عذرخواهی کرد

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: حجت الاسلام رسایی گفت: احمدی نژاد در مورد مترو و هدفمندی پاسخ‌های خوبی داد و اما در مورد خانه‌نشینی هم به صورت غیررسمی عذرخواهی کرد در عین حال با نپرداختن به موضوع خانه‌نشینی نشان داد که به اشتباهش پی برده است.
خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس دولت را روی دنده لجبازی انداخت، گفت: هدف اصلی سؤال کنندگان از رئیس جمهور دفاع از حقوق مردم نبود بلکه هدف اصلی این بود که رئیس جمهور را به مجلس بکشانند.

وی افزود: برخی اقدامات لجبازی بود که به دنبالش لجبازی داشت لذا طبیعی است که سؤالاتی که با رویکرد “های” باشد، در برابرش هم “هوی” شنیده می‌شود البته خوب شد که این زخم کهنه نشد و پرونده‌ای که برخی می‌خواستند از زخم آن سوء‌استفاده کنند، امروز بسته شد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با بیان اینکه برخی اظهارات رئیس جمهور مورد قبول نمایندگان نبود و برخی نمایندگان بخش‌هایی از سخنان رئیس جمهور را قبول داشتند، تصریح کرد: برخی مواردی که احمدی‌نژاد به آنها اشاره کرد، اشکالاتی است که در درون مجلس وجود دارد و اگر مجلس می‌خواهد جای دیگری را شفاف کند، اول باید خود شفاف باشد.

رسایی ادامه داد: احمدی‌نژاد در مورد مدارک نمایندگان هم سخن گفت چراکه نمایندگان با آن مصوبه اخیر خود بسیاری از رقبا را از میدان خارج کردند و یک دوره نمایندگی را به عنوان فوق لیسانس قرار دادند.

“اینکه مجلسی‌ها حقوق و مزایای خود را هم از قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی کردند هم ایراد دیگری است که به مجلس وارد بود البته در این بین شدیدترین برخوردها در صورت انتقاد از لاریجانی صورت می‌گیرد و در حال حاضر هم یک طلبه ۱۴ روز است که در قم به علت سؤالاتی که پرسیده و آن سؤالات در مطبوعات مطرح شده، بازداشت شده است و یا مسئول سیاسی هفته نامه ۹ دی ۶ روز به خاطر انتقاد از لاریجانی در انفرادی بود”.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه امروز سؤال‌کنندگان نظرات خود را بیان کردند اما احساس می‌کنم که لحن و جواب‌های احمدی‌نژاد قابل پیش بینی بود و حتی وی در مورد مترو و هدفمندی پاسخ‌های خوبی داد و اما در مورد خانه‌نشینی هم به صورت غیررسمی عذرخواهی کرد در عین حال با نپرداختن به موضوع خانه‌نشینی نشان داد که به اشتباهش پی برده است.

رسایی همچنین گفت: مردم باید خود درباره لحن خوب یا بد احمدی‌نژاد تصمیم گرفته و جمع‌بندی کنند ولی در کل معتقدم که می‌توانست این سؤالات بعد از تعطیلات نوروز مطرح شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در طول سالیان اخیر بارها بر تعامل مجلس و دولت تاکید کرده و وظیفه مجلس را ریل‌گذاری دانسته‌اند در حالی که مجلس این کار را نکرده و به جای آن لجبازی کرد و طبیعی بود که از آن طرف هم لجبازی دیده شود.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد را بی‌اشکال نمی‌دانم، اظهار داشت: بنده اشکال اصلی را از احمدی‌نژاد نمی‌بینم ولی شاید انتقاداتی هم به وی داشته باشم‌ اما معتقدم که در این مواجهات مجلس به درستی عمل نکرد و دولت را روی دنده لجبازی انداخت.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در پایان تاکید کرد: مجلس دارای جایگاه‌های نظارتی، برنامه‌ریزی و قانونگذاری است و در این جایگاه‌ها در راس امور قرار دارد اما ادبیات خراش ایجاد کردن در قوا از سوی هر یک از قوا که باشد، پذیرفتنی نیست اما در کل مجلس هشتم خاطرات تلخی در این باره داشت.

برچسب ها:
احمدی نژاد درباره خانه نشینی بطور غیر رسمی عذرخواهی کرد خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان