با استقبال اقشار مختلف مردم

۷ پرستوی سبکبال وارد کرمان شدند

  • شناسه خبر: 16976
۷ پرستوی سبکبال وارد کرمان شدند

با استقبال اقشار مختلف مردم هفت پرستوی سبکبال وارد فرودگاه کرمان شدند. به گزارش خانه خشتی، آیین استقبال از پیکر مطهر هفت شهید گمنام دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در فرودگاه کرمان برگزار شد. مراسم تشییع پیکر پاک هفت شهید تازه تفحص شده بعد از نماز جمعه کرمان از مصلای […]

خانه » آخرین اخبار » ۷ پرستوی سبکبال وارد کرمان شدند

با استقبال اقشار مختلف مردم هفت پرستوی سبکبال وارد فرودگاه کرمان شدند.

به گزارش خانه خشتی، آیین استقبال از پیکر مطهر هفت شهید گمنام دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در فرودگاه کرمان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر پاک هفت شهید تازه تفحص شده بعد از نماز جمعه کرمان از مصلای امام علی (ع) تا میدان بسیج با حضور نمازگزاران برگزار ‌و مراسم تدفین در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان‌های کرمان، ریگان،‌ فهرج و جیرفت انجام می‌شود.

دو شهید گمنام ۱۸ و ۲۳ ساله تفحص شده در عملیات والفجر هشت در منطقه عملیاتی فاو‌ در فرمانداری فهرج و دو شهید دیگر این عملیات که ۱۹ و ۲۰ سال سن دارند در دانشگاه آزاد‌ جیرفت به خاک سپرده می‌شوند.

یک شهید ۲۵ ساله تفحص شده از جزیره مجنون در اداره اطلاعات کرمان و دو شهید مربوط به عملیات والفجر یک در منطقه فکه و والفجر هشت که ۲۹ و ۱۷ سال سن دارند در پارک اصلی شهرستان ریگان تدفین می‌شوند.

به گزارش فارس‌ در حال حاضر کشور میزبان ۱۴ هزار شهید گمنام است که ۱۵۰ شهید در ۳۶ نقطه کرمان آرام گرفته‌اند.

همچنین همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع و وداع با شهید گمنام در روستای ده‌زیار بخش چترود کرمان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع شهید گمنام امروز ۲۲ فروردین‌ ماه جاری از محل گلزار شهدا به سمت سقاخانه و دارالشفای حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده‌زیار بر دستان مردم شهیدپرور منطقه چترود انجام و سپس قرائت دعای کمیل برگزار می‌شود.

این مراسم که با عزاداری ویژه شهادت حضرت زهرا (س) همراه است با سخنرانی حجت‌الاسلام افضلی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) انجام می‌شود.

این مراسم که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده‌زیار برنامه‌ریزی شده است بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

منبع:فارس

برچسب ها:
7 پرستوی سبکبال وارد کرمان شدند با استقبال اقشار مختلف مردم شهیدگمنام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان