نماینده مردم رفسنجان:

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هرچه زودتر تصویب شود

  • شناسه خبر: 169447
طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هرچه زودتر تصویب شود

نماینده مردم رفسنجان گفت: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اگر قرار است انجام شود هر چه زودتر تصویب شود که یکی از معضلات منطقه است و اگر تهیه نشود همه کارها بی فایده است.

خانه » اقتصادی » طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هرچه زودتر تصویب شود

به گزارش خانه خشتی، احمد انارکی محمدی در آیین افتتاح بزرگترین پایگاه داده و واحد ماینینگ و اولین پروژه رسمی تولید رمز ارز در کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان که عصر امروز با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد صنعتی تجاری و ویژه کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و سرمایه گذاران برگزار شد اظهار داشت: این پروژه بسیار بزرگی و نو در کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری شد، در کمرگات چیزی به عنوان ماینیگ ثبت نمی شد و الان قانونمند و مجوزهای لازم داده شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات این طرح برق و تعرفه آن بود و نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد تا در تعرفه برق کمک شود و در این محدوده برای ارزی آوری به کشور استفاده کنیم.

انارکی محمدی گفت: یک راه که در زمان تحریم استفاده از این رمز ارزهاست تا بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: انتظار ما از سازمان مناطق ویژه بیشتر است، بیشترین آلایندگی مجموعه مس سرچشمه در رفسنجان اما تنها یکی از کارهای انجام شده راه اندازی صندوق بازنشستگی مس در این شهرستان بوده است.

مراسم افتتاحیه بزرگترین پایگاه داده و واحد ماینینگ و اولین پروژه رسمی تولید رمز ارز در کشور عصر امروز با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد صنعتی تجاری و ویژه کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

مراسم افتتاحیه بزرگترین پایگاه داده و واحد ماینینگ و اولین پروژه رسمی تولید رمز ارز در کشور عصر امروز با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد صنعتی تجاری و ویژه کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

انارکی محمدی گفت: گله مند بودیم که زمین به سرمایه گذاران ارزان داده شود، اگر سرمایه گذاران نباشند این زمینها ارزشی ندارند، اکنون در بدترین زمان که تولیدکنندگان ما بدهکاران بانکی شدند و شرایط تولید بسیار سخت است باید به مشکلات اینها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد : تاکید شده که امکانات مناطق ویژه در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد ، این مناطق جایی هستند خارج از مناطق مردمی تا بیرون از بروکراسی اداری اقدامی شود ، هر چند تعرفه ارزش افزوده نسبت به مناطق ویژه در مجلس بایستی درست شود اما سازمان مناطق ویژه نیز بایستی اهتمام داشته باشد.

نماینده مردم رفسنجان گفت: سال گذشته هزار و ۸۰۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تنها به صنایع پایین دستی مس اختصاص یافت و ۱۱ مخزن اسید نیز در حال احداث و شروع بکار است.

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اگر قرار است انجام شود هر چه زودتر تصویب شود که یکی از معضلات منطقه است و اگر تهیه نشود همه کارها بی فایده است.

نماینده رفسنجان همچنین به موضوع وزرش موتور سنگین در رفسنجان اشاره کرد و گفت: جوانان رفسنجان علاقمند به موتور سنگین هستند، بارها جلسات متعددی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که جایی برای موتور سواران فراهم شود و پیشنهاد این بود که در منطقه ویژه محلی برای گردشگری و رفاهی اماده شود تا بتوانیم جوانان بدون دغدغه استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
طرح جامع منطقه ویزه اقتصادی رفسنجان منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نماینده رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان