مدیر مجتمع مس سرچشمه مطرح کرد:

همکاری حراست با مدیریت مجموعه از نقاط بارز مجتمع مس سرچشمه است

  • شناسه خبر: 169406
همکاری حراست با مدیریت مجموعه از نقاط بارز مجتمع مس سرچشمه است

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: شناسایی خطرات و گلوگاه ها در کمک به مدیریت ارشد مجموعه هم جز وظایف اصلی حراست است، از نقاط بارز شرکت ملی صنایع مس ایران و به ویژه مجتمع مس سرچشمه همین همکاری و همراهی حراست در ادوار مختلف با مدیریت مجموعه است.

خانه » اجتماعی » همکاری حراست با مدیریت مجموعه از نقاط بارز مجتمع مس سرچشمه است

به گزارش خانه خشتی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس در جلسه اولین گرد همایی پرسنل امور حراست و حفاظت فیزیکی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: باتوجه به شرایط اول انقلاب و مسائل امنیتی ضرورتی احساس شد و حراست با همه کم و کاستی هایش احداث شد که اکثر انها را جوان های انقلابی و حتی درگیر جنگ تشکیل می دادند، سابقه تشکیل حراست هم در مجتمع مس سرچشمه به همان زمان بازمیگردد.
وی افزود: در سازمان ها و شرکت های مختلف در دنیا هم این تشکیلات به نحو دیگری در حال خدمت است اما با این گستره سازمانی نیست، حراست یک دایره گسترده از حفاظت پرسنل، حفاظت آی تی و حتی حراست فنی در سازمان و کشور ما است.
احمدی خار نشان کرد: وظیفه حراست حفظ و پاسداشت و حراست از سرمایه های هر سازمان است، مهمترین سرمایه، نیروی انسانی است که باید از انها حفاظت شود و درمرحله بعد هم حفاظت از سرمایه های مادی و تجهیزاتی مدنظر قرار دارد.
وی تصریح کرد: شناسایی خطرات و گلوگاه ها در کمک به مدیریت ارشد مجموعه هم جز وظایف اصلی حراست است، از نقاط بارز شرکت ملی صنایع مس ایران و به ویژه مجتمع مس سرچشمه همین همکاری و همراهی حراست در ادوار مختلف با مدیریت مجموعه است.
احمدی در بیان شاخصه های یک حراست خوب گفت: شناسایی به موقع مشکلات، خطرها و پیشگیری از انها و همچنین همکاری با مدیریت چه از لحاظ امنیتی و چه از لحاظ فنی جز شاخصه های اصلی حراست است، معتبر بودن نقطه نظرات حراست نیز یکی از شاخصه های آن خواهد بود.
مدیر مجتمع مس سرچشمه بیان داشت:  در شرکت مس دایره گستره ای از کارها را داریم که حراست در ان زمینه کار می کند، حفاظت فیزیکی بخش کوچکی از حراست است که بصورت شبانه روزی در ان زحمت می کشند. امار سرقت ها و کشفیات حراست گویای عملکرد خوب انها در حوزه حراست فیزیکی است.
وی خاطر نشان کرد: در بحث حراست آی تی که جز خواسته های دستگاه امنیتی از ما بود؛ از سال های قبل تشکیل شده و به نقاط خوبی رسیده است و قطعا در سال های اینده نیز با روش های جدید و با استفاده از تکنولوژی های به روز این حراست را گسترش خواهیم داد.
احمدی بیان داشت: حراست مس یک حراست فنی است، حراست از قراردادها، بازرگانی، فروش، تجهیزات و … منتهی حراست از همه این ها دانش و تجهیزات به روز را می طلبد، ضروریات اخلاقی و مسائل شرعی نیز موضوعاتی هستند که باید در حراست مورد توجه قرار گیرند.
مدیر مجتمع مس سرچشمه در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در دو سه ماه اینده انتخابات را پیش رو داریم که جزو افتخارات نظام نیز محسوب می شود اما باید توجه داشت که شرکت مس جز بیت المال است و متعلق به همه مردم و مملکت است لذا مدیران ما دقت داشته باشند که در جلسات انتخاباتی و سیاسی حق حضور ندارند و تمام توان خود را در مراقبت از حوزه های مربوط به خود و همچین باشکوه برگزار شدن انتخابات بکار گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حراست حسین احمدی مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان