جمله تامل‌برانگیز خانم بازیگر و چند سئوال! +عکس

  • شناسه خبر: 16940
جمله تامل‌برانگیز خانم بازیگر و چند سئوال! +عکس

یک بازیگران سینما مطلب تامل برانگیزی درباره زلزله دیروز بوشهر در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد. به گزارش خانه خشتی، در صفحه منتسب به لیلا حاتمی بازیگر سینما، با قرار دادن عکسی از زلزله دیروز بوشهر در گوگل پلاس، در حاشیه این عکس نوشته شده: “روز ملی فناوری هسته ای، بوشهر”!. خانم حاتمی […]

خانه » آخرین اخبار » جمله تامل‌برانگیز خانم بازیگر و چند سئوال! +عکس
یک بازیگران سینما مطلب تامل برانگیزی درباره زلزله دیروز بوشهر در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش خانه خشتی، در صفحه منتسب به لیلا حاتمی بازیگر سینما، با قرار دادن عکسی از زلزله دیروز بوشهر در گوگل پلاس، در حاشیه این عکس نوشته شده: “روز ملی فناوری هسته ای، بوشهر”!.
خانم حاتمی در حالی زلزله کاکی بوشهر را به روز ملی فناوری هسته ای (۲۰ فروردین) یا به عبارتی نیروگاه هسته ای بوشهر ربط داده که هیچ ارتباطی میان این دو وجود ندارد. از سوی دیگر در حالی که انتظار می رود هنرمندان با افتخار از روز ملی فناوری هسته ای یاد کنند و پشتیبان حقوق هسته ای ملت ایران باشند، انتشار چنین مطالب سخیفی دور از شان یک ایرانی است.

در این زمینه یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه گوگل پلاس خود و در پاسخ به این مطلب نوشت: خداوکیلی! سطح فهم و سواد و شعور کسی که صفحه لیلا حاتمی رو میگردونه، همین قدره؟!
فناوری هسته ای رو مسخره کردن، دردی از زلزله زده هامون در بوشهر کم میکنه؟!
آیا اگه فناوری هسته ای نداشتیم در بوشهر زلزله نمیومد؟! آیا نمیشه هم به فناوری هسته‌ای مون افتخار کنیم و هم به زلزله‌زده‌هامون کمک کنیم؟!
چرا باید یکی رو در برابر دیگری قرار داد در حالی که هر دو، موضوعی هستند که در همه دنیا اتفاق می‌افتن؟!
تعصب و کوردلی با ما چیکار کرده و ما رو به کجا رسونده که علیه دستاوردهای هسته ای که آینده انرژی دنیا رو در چند ده سال آینده میسازه و همه کشورها دارن به هر نحوی که شده به سمتش میرن، اینطوری خودمون، شهدای هسته‌ای‌مون و مملکتمون رو تمسخر کنیم؟
یعنی بی بی سی نمیتونست همچین دهن‌کجی‌ای به ایران بکنه که این صفحه‌گردان کرده. ** با توجه به مطالب توهین آمیز دیگری که در صفحه مذکور دیده می شود، انتظار می رود که که این بازیگر نسبت خود را با آن مشخص کند.

منبع:جهان
برچسب ها:
جمله تامل‌برانگیز خانم بازیگر و چند سئوال! +عکس لیلا حاتمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان