مديرعامل شركت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد؛

افزایش سه برابری صادرات مس تا پایان سال

  • شناسه خبر: 169384
افزایش سه برابری صادرات مس تا پایان سال

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: نسبت به سال گذشته تا امروز بیش از دوبرابر صادرات مس را انجام داده ایم و امیدوار هستیم که تا پایان سال این ظرفیت به بیش از سه برابر برسد.

خانه » اقتصادی » افزایش سه برابری صادرات مس تا پایان سال

به گزارش خانه خشتی، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گردهمایی پرسنل امور حراست و حفاظت فیزیکی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ضمن ابراز خوشحالی از شرایط کنونی مس بیان داشت: به عنوان یک شاخص عملکردی می توان گفت تا پایان امسال ظرفیت ذوب مس به ۴٠٠ هزار تن ارتقا پیدا خواهد کرد که ٢٨٠ هزار تن ظرفیت مس در سرچشمه و ١٢٠ هزار تن در خاتون اباد است.
وی افزود: تا ماه اینده ۴۵٠٠ میلیارد تومان سرمایه گذاری در منطقه خاتون اباد افتتاح می شود. ١۵٠ میلیون یورو برای افزایش ظرفیت ذوب به ١٢٠هزار تن ، ١١٠ میلیون یورو سرمایه گذاری در بخش اسید و ۴٠ میلیون یورو در بخش اکسیژن و همچنین ١٠ میلیون یورو برای بخش انبار کنسانتره خواهد بود. این افتخارات و شرایط به گونه ای رقم می خورد که امروز می توانیم بگوییم ما علی رغم وجود تحریم های ظالمانه، نسبت به سال گذشته تا امروز بیش از دوبرابر صادرات مس را انجام داده ایم و امیدوار هستیم که تا پایان سال این ظرفیت به بیش از سه برابر برسد.
سعد محمدی در رابطه با ارزش سهام شرکت گفت: میزان ارزش سهام ما در بازار بورس شب عید ٣٨۵تومان بوده اما امروز رقم ۶٠٧ تومان را لمس کرد که این نشان دهنده نگاه بازار بورس به شرکت مس براساس عملکرد آن است.
وی تصریح کرد: ارزش بازار ما در شب عید حدود ٣٠هزار میلیارد تومان بود و دیروز این عدد به ۴٧ هزار میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد؛ امیدواریم که با برنامه های توسعه ای که در حال ایجاد است گردش مالی مس را بطور جدی ارتقا دهیم. سعی داریم در سال ١٣٩٩ کارخانه کنسانتره را به پایان برسانیم و در نیمه اول ١۴٠٠ کارخانه کنسانتره دیگری را افتتاح خواهیم کرد.
سعد محمدی گفت: در بحث اکتشاف، در خود منطقه سرچشمه اکتشافات جدیدی صورت گرفته که ذخایر ما را بطور جدی افزایش می دهد و میزان فروش شرکت مس از میزان تولیدات ما بیشتر شده است.
مدیر عامل صنایع مس ایران لظهار داشت: موضوع اصلی جامعه بحث اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی است، همه ما موظفیم در راستای ایجاد فضای مناسب تولید به طور جدی قدم برداریم؛ برای این منظور اولین بحث رعایت ارامش و نظم است و مجموعه ای که نظم نداشته باشد امکان موفقیت اش به شدت کاهش می یابد.
وی تصریح کرد: در بحث انتخابات، ما موافق حضور در انتخابات خارج از محیط کاری افراد هستیم اما در این محیط بحث تولید مهم است.
سعد محمدی بیان داشت: با برنامه ریزی هایی که با مسئولین حراست و وزارت اطلاعات استان صورت گرفته قبل از سال آزمون استخدامی مس سرچشمه جهت جذب نیرو برگزار می شود و جذب شدگان این آزمون، ابتدا در شرکت هایی که نیاز داریم و سابقه بالایی دارند جایگزین خواهند شد، سعی می کنیم عدالت برقرار شود تا دغدغه ای برای پرسنل قدیمی ایجاد نشود.
وی خاطر نشان کرد: در سال جدید هم آزمون استخدامی دیگری برگزار خواهد شد امیدواریم با سرمایه گذاری های جدید شرایط بیشتری جهت اشتغال فراهم شود.
سعد محمدی گفت: حراست مأمن امن همه مجموعه هایی است که در سیستم در حال کار هستند و همه باید بتوانند در ارامش با حراست صحبت کنند، حراست بازوی مدیریت است و تمام اطلاعات مورد نیاز و دغدغه های اجتماعی را می تواند به مدیران انتقال دهد تا بتوان قبل از بروز مشکلات درمورد ان تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اردشیر سعد محمدی شرکت ملی صنایع مس ایران مجتمع مس سرچشمه مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان