به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س)؛

ویژه برنامه «بانوی بهشت» در رفسنجان برگزار شد /تصاویر

  • شناسه خبر: 169226
ویژه برنامه «بانوی بهشت» در رفسنجان برگزار شد /تصاویر

ویژه برنامه «بانوی بهشت» به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور جمعی از مسئولین و عاشقان آن حضرت در محل تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

خانه » رفسنجان » ویژه برنامه «بانوی بهشت» در رفسنجان برگزار شد /تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ ویژه برنامه همایش «بانوی بهشت» به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) امشب با حضور فصیحی هرندی فرماندار، انارکی محمدی نماینده، حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر، جمعی از مسئولین رفسنجان و عاشقان و پیروان بانو حضرت معصومه (س)  در محل تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) برگزار گردید.

حجت الاسلام مصطفی رمضانی استاد حوزه در این مراسم پیرامون بهشتی بودن بانو حضرت فاطمه معصومه (س) و فضایل آن حضرت اظهار داشت: سعادتمندی از دوران جنینی و از شکم مادر آغاز می شود در مورد حضرت معصومه (س) همین نکته کافی است که ایشان از پدر و مادری معصوم است.

وی با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار (ع) بیان داشت: امام جواد (ع) می فرمایند: هر که قبر عمه ام را در قم  زیارت کند بهشت را بر او تضمین شده است و همچنین امام صادق (ع) در حدیثی در مورد حضرت معصومه می فرمایند: نوه من فاطمه (س) در درگاه خداوند چنان آبرویی دارد که همه شیعیان به آبروی آن حضرت می توانند وارد بهشت شوند.

این استاد حوزه با اشاره به شخصیت معنوی، اخلاقی و علمی حضرت فاطمه معصومه (س)تصریح کرد: حضرت معصومه (س) ذهنی باز و به روز داشت جریانات سیاسی آن زمان را به خوبی درک می کرد زمانیکه علویان قدرت را به دست گرفتند همه جا افشاگری می کرد.

حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر هم در این مراسم بیان داشت :نشست های فرهنگی متعددی در شهر به فراخور و نیازهای شهری ایجاد شده است ، ایجاد پنج  فرهنگسرا به عنوان پاتوق های فرهنگی در اجرایی شدن ایده ها  و خلاقیت های فرزندان این شهر نقش موثری دارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه شهر باید از تمام اندیشه ها و تفکرها استفاده کرد و نمی توانیم تک روی کنیم گفت: برنامه ها بدون اشکال نیستند انتقادات و نقطه نظرات خود را به فرهنگسرای رساله اعلام کنید.

مدیحه سرایی مهدیار رمضان پور مشهور به مهدیار خراسانی مداح و حماسه سرای چهار ساله کشور ، اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی توسط گروه مصباح به سرپرستی احمدرضا زینلی و اجرای نمایش هیوا  به سرپرستی نفیسه فداکار از عناوین این مراسم بود.

این ویژه برنامه به همت فرهنگسرای رسانه در راستای اجرای برنامه های ستاد عفاف و حجاب شهرداری رفسنجان برگزار شد.

خبر از منیژه نوروزی

عکس از محدثه زمانی

 

برچسب ها:
رفسنجان فرهنگسرای رسانه شهرداری وفات حضرت فاطمه معصومه (س)؛ ویژه برنامه «بانوی بهشت»
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان