نیروگاه اتمی از محل آسیب دیده فاصله زیادی دارد/ نیروهای نظامی و بسیج از همان ساعات اولیه در منطقه حضور یافت

  • شناسه خبر: 16916
نیروگاه اتمی از محل آسیب دیده فاصله زیادی دارد/ نیروهای نظامی و بسیج از همان ساعات اولیه در منطقه حضور یافت

موسوی نماینده ی بوشهر : تاسیسات هسته ای هیچگونه آسیبی ندیده اند و نیروگاه اتمی از محل آسیب دیده فاصله زیادی دارد و هیچ آسیبی ندیده است. به گزارش خانه خشتی،سیدمهدی موسوی نژادنماینده مردم بوشهر و دشتستان در گفتگو با ” بوتیا ” در موردروند خدمت رسانی به زلزله زدگان گفت :  مسئولین با یک […]

خانه » آخرین اخبار » نیروگاه اتمی از محل آسیب دیده فاصله زیادی دارد/ نیروهای نظامی و بسیج از همان ساعات اولیه در منطقه حضور یافت

موسوی نماینده ی بوشهر : تاسیسات هسته ای هیچگونه آسیبی ندیده اند و نیروگاه اتمی از محل آسیب دیده فاصله زیادی دارد و هیچ آسیبی ندیده است.

به گزارش خانه خشتی،سیدمهدی موسوی نژادنماینده مردم بوشهر و دشتستان در گفتگو با ” بوتیا ” در موردروند خدمت رسانی به زلزله زدگان گفت :

 مسئولین با یک توجه ویژه ای خدمت رسانی را آغاز کردند و نیروهای نظامی و بسیج از همان ساعات اولیه در منطقه حضور یافتن و به نحو مطلوب خدمت رسانی را آغاز کردند.

نماینده ی مردم بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار بوتیا در رابطه با احتمال آسیب به تاسیسات اتمی گفت : این تاسیسات هیچگونه آسیبی ندیده اند و نیروگاه اتمی از محل آسیب دیده فاصله زیادی دارد و هیچ آسیبی ندیده است.

وی در پایان اقلام مورد نیاز مناطق زلزله زده را ؛ غذا و مواد اولیه، چادر وتجهیزات آمار برداری برشمرد.

شایان ذکر است  عصر دیروز زلزله ای به بزرگی ۶٫۱ درجه در مقیاس درونی زمین ریشتر شهرستان کاک از توابع شهرستان بوشهر را لرزاند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان