همایش ملی ایمنی معاون و صنایع معدنی به میزبانی مجتمع مس سرچشمه برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 169113
همایش ملی ایمنی معاون و صنایع معدنی به میزبانی مجتمع مس سرچشمه برگزار شد/ تصاویر

مراسم افتتاح همایش ملی ایمنی معادن و صنایع معدنی به میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل و هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسئولان در سالن آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » همایش ملی ایمنی معاون و صنایع معدنی به میزبانی مجتمع مس سرچشمه برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، آیین افتتاحیه همایش ملی ایمنی معادن و صنایع معدنی به میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل و هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسئولان در سالن آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه در این همایش اظهار داشت: برگزاری این همایش با توجه به اهمیت ایمنی یکی از وظایف خاص ما در حوزه ایمنی است، در مجتمع این باور داریم که ایمنی یک ارزش است و به عنوان یک اصل غیر قابل مذاکره آن را پذیرفتیم.
وی افزود: خودمان را موظف میداریم به ایجاد یک محیط ایمن برای کارکنان و دستیابی به ضریب تکرار کمتر از یک میلیون ساعت کار در سال بر بحث حادثه تا سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار دارد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه بیان داشت: شناسایی و بروزرسانی کانون های پرخطر مجتمع و نظارت مستمر و جدی بر عمکرد ، فرایند و تولید در دستور کار است و باید بروز شود.

احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم ترافیک سنگین حجم ۹۰ میلیون تن خاک در سال می تواند حوادث پرخطر ایجاد کند می طلبد استاندارسازی و تجهیزات به روز استفاده شود.

وی به برگزاری اولین استارت آپ ایمنی در مجتمع مس سرچشمه اشاره کرد و گفت: خسارات ناشی از حوادث با استفاده از تکنولوژی باید کاهش یابد و مجتمع مس سرچشمه به عنوان یک مجتمع پیشرو در کشور و منطقه در این حوزه خواهد بود.
احمدی تصریح کرد: در درجه اول سرمایه عظیم انسانی برای ما بسیار مهم است و تمام تلاش ما در جهت کاهش حوادث است.

عکس از فاطمه سادات حسینی

انتهای پیام/

برچسب ها:
ایمنی ایمنی معادن مجتمع مس سرچشمه همایش ایمنی معادن و صنایع معدنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان