ثبت نام ۵ داوطلب از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در چهارمین روز نام نویسی/ جلالی و کهنوجی رسما پا به عرصه انتخابات مجلس یازدهم گذاشتند

  • شناسه خبر: 169061
ثبت نام ۵ داوطلب از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در چهارمین روز نام نویسی/ جلالی و کهنوجی رسما پا به عرصه انتخابات مجلس یازدهم گذاشتند

ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان در چهارمین روز نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس، شلوغ ترین روز را از ابتدای نام نویسی پشت سر گذاشت.

خانه » اجتماعی » ثبت نام ۵ داوطلب از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در چهارمین روز نام نویسی/ جلالی و کهنوجی رسما پا به عرصه انتخابات مجلس یازدهم گذاشتند

به گزارش خانه خشتی، چهارمین روز ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان نسبت به روزهای قبل شلوغ تر بود و امروز شاهد حضور پنج داوطلب برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار بودیم.

پس از ثبت نام علی اکبر پور غلامعلی به عنوان داوطلب جریان انقلابی، حجت الاسلام حسین جلالی نیز صبح امروز به عنوان دومین داوطلب شرکت در انتخابات مجلس یازدهم از جبهه انقلابی، با حضور در ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان اعلام داوطلبی و ثبت نام نمود.

پورغلامعلی و جلالی هر دو در مصاحبه های پس از نام نویسی خود اعلام کردند که پیش بینی می کنند جریان انقلابی در انتخابات پیش رو به یک کاندیدای شاخص و وحدت خواهد رسید.

مجید کهنوجی نیز از جبهه انقلاب عصر امروز با حضور در فرمانداری رفسنجان برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کرد و با اعلام داوطلبی وی تعداد کانیداهای جبهه انقلاب به سه نفر رسید.

آنچه از سخنان این داوطلبین بر می آید رسیدن به یک اجماع میان نیروهای انقلابی شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر خلاف انتخابات گذشته است.

اصلاح طلبان و حامیان دولت در رفسنجان نیز هنوز کاندیدای مورد نظر خود را برای نام نویسی انتخابات مجلس یازدهم ، راهی ستاد انتخابات نکردند.

اسماعیل فدایی رفسنجانی، سید حامد حسینی رفسنجانی پور و محمدرضا پور بخشی نیز بصورت مستقل در چهارمین روز از نام نویسی، برای انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی شدند.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان، تا پایان روز چهارم ثبت از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان رفسنجان ۱۴ نفر نام نویسی کردند.

از این ۱۴ نفر ۱۳ نفر مرد و یک نفر زن ثبت نام کردند.

آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز شنبه ۱۶ آذر ساعت ۱۸ خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
انتخابات مجلس انتخابات98 حوزه انتخابیه رفسنجان و انار رفسنجان نماینده رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان