اعزام دانش آموزان دختر رفسنجان به اردوی راهیان نور/ تصاویر

  • شناسه خبر: 169025
اعزام دانش آموزان دختر رفسنجان به اردوی راهیان نور/ تصاویر

کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان رفسنجان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور ظهر امروز با بدرقه مسئولان اعزام شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اعزام دانش آموزان دختر رفسنجان به اردوی راهیان نور/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان رفسنجان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور، ظهر امروز با هماهنگی بسیج دانش آموزی خواهران حضرت زینب(س) و با بدرقه جانشین فرمانده سپاه و معاون فرهنگی اداره آموزش و پرورش و جمعی از دیگر مسئولان، از محل گلزار شهدا، در قالب چهار دستگاه اتوبوس اعزام شد.

به گفته خانم محمدیه نژاد این دانش آموزان در مناطق هویزه، یادمان شهدا، دو کوهه، طلاییه، شلمچه و دارخویین حضور می یابند و این سفر با برنامه های متنوع فرهنگی و روایتگری سیره شهدا همراه خواهد بود.

سرهنگ تویسرکانی جانشین فرمانده سپاه رفسنجان در آیین بدرقه دانش آموزان اظهار داشت: مناطق جنگی یک سنبل و یادمان است تا یادمان نرود که چه ایامی بر کشورمان گذشته است و اینها بایستی سینه به سینه به نسل های آینده منتقل شود.

وی  به جانفشانی های شهدا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این امنیت امروز در کشور ثمره خون شهداست که در این مملکت جاری و ساری است.

سرهنگ تویسرکانی بیان داشت: هدف شهدا تنها وطن دوستی و بیرون راندن دشمن از کشور نبود بلکه اهداف و اعتقادات آن در درجه اول اهمیت بود که موجب شد از همه هستی شان بگذرند، ان چیزی که در انقلاب اسلامی جوانان را ترغیب کرد تا در مقابل تمام دنیای کفر بایستند تنها وطن پرستی نبود بلکه اعتقادات انان بود.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی بیش از ۴ هزار وصیت نامه شهدا ، ادامه دادن راه شهدای کربلا، تبعیت از فرمان ولی فقیه و دفاع از کشور در مقابل تعرض دشمن به ناموسشان، مهمترین موضوعات مطرح شده توسط شهدا بوده است، مراقب باشیم راه را اشتباه نرویم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اعزام بسیج دانش آموزی شهرستان رفسنجان راهیان نور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان