سرپرست اداره منابع طبیعی رفسنجان مطرح کرد؛

چهار هزار نهال تاغ در رفسنجان کاشته می شود

  • شناسه خبر: 169015
چهار هزار نهال تاغ در رفسنجان کاشته می شود

سرپرست منابع طبیعی رفسنجان گفت: چهار هزار نهال از گونه گیاهی تاغ در روز ۱۴ آذرماه در مسیر کبوترخان رفسنجان جنب توپخانه کاشت می شود که از پنج روز قبل این طرح آغاز شده و تا پایان ۱۵ دیماه ۳۰ هزار نهال کاشته خواهد شد.

خانه » اجتماعی » چهار هزار نهال تاغ در رفسنجان کاشته می شود

به گزارش خانه خشتی؛ جلال حسن شاهی صبح امروز در نشست خبری از اجرای طرح سراسری کاشت چهار میلیون نهال در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری کاشت نهال با شعار” نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز” کاشت ۴ میلیون نهال درسراسر کشور در ۱۴ آذرماه در عرصه های منابع طبیعی انجام می شود.
وی بیان داشت: در رفسنجان چهار هزار نهال از گونه گیاهی تاغ در روز ۱۴ آذرماه در مسیر کبوترخان – رفسنجان جنب توپخانه کاشت می شود که از پنج روز قبل این طرح در شهرستان آغاز شده و تا پایان ۱۵ دیماه ۳۰ هزار نهال کاشته خواهد شد.
حسن شاهی تصریح کرد: برای اجرای این طرح از تمامی ارگان ها از جمله بسیج سازندگی، هلال احمر، همیاران و دوستداران طبیعت، مرتع داران عشایر، دانشجویان و دانش آموزان از تمامی اقشار دهیاریها و شهرداریها جهت مشارکت دعوت به عمل می آید.
وی افزود: سرویس ایاب و ذهاب ساعت ۸ صبح روز ۱۴ آذرماه از محل اداره منابع طبیعی مهیا می باشد.
سرپرست اداره منابع طبیعی رفسنجان گفت: منطقه پیشنهادی رفسنجان برای اجرای این طرح مسیر رفسنجان- کبوترخان بعد از توپخانه است، از آنجاییکه این منطقه حساس به فرسایش بادی است برای کاهش اثرات ریزگرد، فرسایش بادی و کاهش خسارت به مناطق پایین دستی ، تاسیساتی و روستایی نیازمند پوشش گیاهی در این مناطق هستیم.
خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
منابع طبیعی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان