معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد؛

۱۷ پروژه ورزشی در رفسنجان با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومان در حال پیگیری است

  • شناسه خبر: 168994
۱۷ پروژه ورزشی در رفسنجان با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومان در حال پیگیری است

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۷ پروژه با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومان شامل ۱۲ سالن ورزشی، استخر، ۴ زمین فوتبال چمن با کمک مس سرچشمه در حال پیگیری و ساخت است.

خانه » ورزشی » ۱۷ پروژه ورزشی در رفسنجان با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومان در حال پیگیری است

به گزارش خانه خشتی؛ جمشید تقی زاده شب گذشته در جلسه شورای ورزش رفسنجان در جمع مسئولین و هیئت های ورزشی شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت:استان کرمان علمای بزرگی را پرورش داده است.

وی با اشاره به اینکه چه بسا مشکلات بسیاری که در حوزه ورزش در شهرستان وجود دارد و بیان نکردید واقف هستم بیان داشت: به مشکلات معلولین و جانبازان آگاه هستم و آنها را رصد می کنم.

تقی زاده تصریح کرد: زیرساختهای ورزشی که در شهرستان و باشگاه های بزرگی که استان وجود دارد یادگار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است و رشته های ورزشی حرفه ای در شهرستان و استان روی کار آمده و بیشتر جوانان به آنها گرایش پیدا کرده اند بخصوص در رشته ووشو ایران جایگاهی کسب کرده است که حتی چین نتوانست به این جایگاه دست یابد و این یکی از افتخارات کشور ماست.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: در بخش های مختلف ورزشی از جمله شمشیربازی، تکواندو و کاراته افق های خوبی را تعریف کردیم سهمیه‌های المپیک را یکی پس از دیگری می‌گیریم تا در المپیک ۲۰۲۰

سکوهای مهمی را کسب کنیم تا با اهتزار در آوردن  پرچم ایران در المپیک نقش مهمی برای استکبار جهانی ترسیم کنیم که ایران بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید و همیشه در صدر موفقیت هاست.

تقی زاده با اظهار امیدواری از اینکه افتخارات گذشته در استان تکرار شود گفت: جلسه ای با مسئولین شهرستان و نماینده مردم تشکیل خواهیم داد و مشکلات حوزه ورزش شهرستان را به سمع وزیر ورزش خواهیم رساند تا در زمان بندی خاص، خواسته  های شما را جامعه عمل پوشانیم.

وی ادامه داد: ۱۷ پروژه با اعتباری ۷.۵ میلیارد تومان شامل ۱۲ سالن ورزشی، استخر، ۴ زمین فوتبال چمن با کمک مس سرچشمه در حال پیگیری و ساخت است.

تقی زاده ابراز داشت: بیاینه امید بخش مقام معظم رهبری تحت گام دوم انقلاب مطرح شد حکم منشور کاری است که برای همه دستگاه های اجرایی الخصوص ورزش مطرح شده است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بحث نظارت بر بخش ورزش و جوانان یکی از مهمترین مقوله های مهم فرمایشات ایشان است.

وی با بیان اینکه  تسهیلات خوب با بهره های کم در بخش ورزش برای سرمایه گذاران فراهم است افزود: فرماندار و شهردار شهرستان و دیگر مسئولین بررسی کنند اگر منطقه ای در رفسنجان وجود داشته باشد با تغییر کاربری بتوانیم مجموعه جدید ورزشی خوب بسازیم ما از آن حمایت خواهیم کرد.

تقی زاده گفت: باید از ظرفیت و امکانات ورزشی دانشگاه ها برای هیئت های ورزشی استفاده شود و در دانشگاه ها بر روی هیئت های ورزشی باز شود.

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان