فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد؛

شکوه اقتدار بسیجیان در ۵ آذر/ ۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در رفسنجان راه اندازی شده است

  • شناسه خبر: 168779
شکوه اقتدار بسیجیان در ۵ آذر/ ۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در رفسنجان راه اندازی شده است

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: از سال گذشته تاکنون، تعداد ۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در سطح شهرستان راه اندازی شده است و ۴۸۸ مورد وام به متقاضیان پرداخت شده است.

خانه » اقتصادی » شکوه اقتدار بسیجیان در ۵ آذر/ ۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در رفسنجان راه اندازی شده است

سرهنگ علی اکبر شاهرخی در گفت و گو با خانه خشتی، با گرامیداشت آغاز هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، به برنامه های بسیج ناحیه مقاومت شهرستان رفسنجان در هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: اجتماع بسیجیان شهرستان با عنوان شکوه اقتدار، روز ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می شود.

وی در ادامه به فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: اردوهای یک روزه محله محور و انجام فعالیت هایی نظیر برگزاری کلاس های مشاوره ای و آموزشی، حصار چینی منزل محروم در شریف آباد کشکوئیه و مدرسه فردوسیه نوق، بهسازی گلزار شهدای کشکوئیه، لوله کشی سرویس بهداشتی و حمام منزل محروم در روستای کوثرریز و لایروبی قنات روستای دره در از جمله اقداات بسیج سازندگی در منطقه است.
شاهرخی به برگزاری اردوی جهادی جغرافیا محور در مناطق محروم و مدارس و منازل تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال ده گروه جهادی به شهرستان حمیدیه و مناطق سیل زده خوزستان اعزام شده و ساخت سه باب منزل مسکونی تحت پوشش کمیته امداد انجام شده که تاکنون سقف منازل به اتمام رسیده است و مراحل نازک کاری(کاشی، سرامیک و گچ کاری) در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: برای ساخت منازل در حمیدیه خوزستان مبلغ ۲۳۶ میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است.
فرمانده سپاه رفسنجان واکسیناسیون ۵۰ هزار قطعه طیور علیه بیماری نیوکاسل در سطح شهرستان با همکاری شبکه دامپزشکی را از دیگر اقداامت بسیج سازندگی عنوان کرد و بیان داشت:  تیم های پزشکی و درمانی به مناطق محروم شهرستان و استان از جمله رودبار، بخش صولان جنوب کرمان، حمیدیه خوزستان و راهپیمایی اربعین در قالب ۲۳ تیم اعزام شدند و از ابتدای سال تاکنون با هماهنگی بسیج ادارات ۸ میز خدمت جهادی در محل مصلی نماز جمعه شهرستان برپا گردیده است.
وی اظهار داشت: برگزاری اردوی جهادی طرح هجرت دانش آموزی و بهسازی مدارس خیبر، میرزامدد، دبستان امام صادق(ع)، امینیان، حضرت خدیجه و تعمیر منزل محروم توسط این گروه های جهادی در تابستان امسال صورت گرفت.

فرماندار سپاه رفسنجان به اعزام تیم های تک تخصصی کشاورزی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به روستاهای محروم و اعزام تیم های دامپزشکی جهت مشاوره اشاره کرد و گفت: شبکه طرح همگام با کشاورز جهت آموزش و مشاوره به کشاورزان نیز در شهرستان ایجاد شده است.
سرهنگ شاهرخی گفت: از سال گذشته تاکنون، تعداد ۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در سطح شهرستان راه اندازی شده است و ۴۸۸ مورد وام به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: ۳ هزار و ۹۶۰ نفر اعضای کل صندوق ها را تشکیل می دهند و تاکنون تا سقف ۵۰۵ میلیون تومان وام اهدا شده است و ۲۸ شغل از جمله خیاطی، بلوک زنی، میوه فروشی و… در قالب این طرح ایجاد شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
5 آذر سپاه رفسنجان صندوق قرض الحسنه فرمانده سپاه رفسنجان هفته بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سرباز گمنام

    زنده باد سرهنگ خوش نام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان