فرماندار رفسنجان در دیدار با فرمانده سپاه مطرح کرد؛

درس مهم اتفاقات اخیر این بود که حواسمان به مردم بیشتر باشد

  • شناسه خبر: 168775
درس مهم اتفاقات اخیر این بود که حواسمان به مردم بیشتر باشد

فرماندار رفسنجان گفت: درس مهم اتفاقات اخیر این بود که حواسمان به مردم بیشتر باشد، هرچه ارتباط ما با مردم نزدیک تر باشد و به نیازهای آنان توجه کنیم در این کارزار می تواند بسیار کمک کننده باشد.

خانه » سیاسی » درس مهم اتفاقات اخیر این بود که حواسمان به مردم بیشتر باشد

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی صبح امروز در دیدار با سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه شهرستان با گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: در بحث سازندگی نیروی لایزالی در اختیار بسیج است که با همکاری دستگاههای مختلف و با استفاده ار برنامه های منسجم و کارشناسی شده می تواند بسیار موثر باشد.

این موضوع فرصتی برای خانواده های کم درآمد کمیته امداد و بهزیستی فراهم نموده تا با اجرای طرح های سازندگی، درامدی برای خانواده خود داشته باشند.

هرندی به حضور نیروهای سپاه شهرستان در مناطق سیل زده خوزستان اشاره کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم از بسیج حمایت کنیم، بسیج حامی انقلاب است و انقلاب زمینه ای فراهم نموده تا به اهداف آرمانی آن دست پیدا کنیم.

افتخار می کنیم که روی پای خود ایستادیم و در منطقه از مردم مظلوم حمایت می کنیم، ملتی که در طول تاریخ نقش اساسی در فرهنگ سازی داشته و امروز در حال بازسازی نقش خود هستیم و این سخت است و با مشکلات متعددی روبروست.

فرماندار رفسنجان با اتفاقات اخیر در کشور در پی افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و بیان داشت: اتفاق چند روز گذشته نشان داد که باید مراقب باشیم که دشمن کار می کند، هرچند این اتفاقات با هوشیاری و یاری خداوند، تلاش و سخت کوشی نیروها به پایان رسید.

وی خاطر نشان کرد: حوادث چند روز اخیر تلاش، سخت کوشی، آماده بودن و در صحنه بودن نیروها را نشان داد و درس مهم اتفاقات اخیر این بود که حواسمان به مردم بیشتر باشد، هرچه ارتباط ما با مردم نزدیک تر باشد و به نیازهای آنان توجه کنیم در این کارزار می تواند بسیار کمک کننده باشد و سوء استفاده دشمن کمتر شود.

فصیحی هرندی گفت: خدمات بسیج در رفسنجان در همه عرصه ها فرهنگی و اجتماعی و سازندگی و امنیتی دیده می شود، اینکه مردم احساس امنیت کنند و خیالشان راحت باشد و دستگاههای دولتی نیز پا در رکاب خدمت بگذارند، می تواند زمینه هایی که دشمن سوء استفاده می کند را محدود کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
فرماندار رفسنجان فرمانده سپاه رفسنجان مردم هفته بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان