شهردار رفسنجان:

 رویای من شهر من نوجوانان را نسبت به مسائل شهری دغدغه مند می کند

  • شناسه خبر: 168767
 رویای من شهر من نوجوانان را نسبت به مسائل شهری دغدغه مند می کند

شهردار رفسنجان گفت: هدف از طرح رویای من شهر من، دغدغه مند نمودن نوجوانان و قشر در حال تحصیل نسبت به مسائل شهری است.

خانه » اجتماعی »  رویای من شهر من نوجوانان را نسبت به مسائل شهری دغدغه مند می کند

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی حوزه شهردار، محمدرضا عظیمی زاده در تشریح جزییات رویداد «رویای من، شهر من» ضمن تشکر از اقدامات اجرایی اولیه که به همت شهرداری و شورا انجام شد، این رویداد را بسیار ارزشمند خواند و گفت: دریافت نظرات و جلب مشارکت های یک طیف و یک گروه سنی از جامعه بسیار اهمیت دارد؛ لذا نحوه برگزاری بایستی در شان و قابل باشد.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه چنین رویدادی تاکنون در شهرهای بزرگ نیز اجرا نشده است، رخداد حاضر را الگویی برای سایر شهرها دانست و افزود: هدف از این طرح دغدغه مند نمودن نوجوانان و قشر در حال تحصیل نسبت به مسائل شهری است.

مهندس عظیمی زاده تصریح کرد: دانش آموزان باید به شهرشان فکر کنند چرا که همین نگاه خاص به فضای شهری موجب خروج ایده های نو و رفع مشکلات شهری می شود.

مهندس عظیمی زاده با بیان اینکه نظرات اقشار مختلف مردم می تواند در تصمیم گیری مجموعه مدیریت شهری مؤثر باشد، گفت: اگر شبکه های مختلف در شهر ایجاد شود و افراد نظراتشان را به طور مستقیم راجع به شهر اعلام کنند، شهر پویاتر می شود و طرح هایی که در شهر اجرا می شود، تحقق پذیرتر خواهد شد و مورد اقبال بیشتری قرار می گیرد.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی طرح ها و برنامه ها در قالب کمیته های تخصصی بررسی و اجرا می شود، گفت: تصمیم گیری های مدیریت شهری با تاروپود زندگی مردم عجین گشته و شهروندان روزانه با تک تک اتفاق ها، فضاها و المان های شهری در ارتباطند و راجع به آن ها فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: برپایی رویداد شهری دانش آموزی «رویای من، شهر من» به دانش آموزان شخصیت می دهد تا احساس کنند در مدیریت شهر نقش دارند.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه به تمامی شرکت کنندگان به مناسبت حضور و همراهی شان در رویداد نامه ای با امضای رئیس شورا و شهردار ارسال می شود، گفت: اینکه دانش آموز خود را به جای اعضای شورای اسلامی شهر بگذارد و به موضوعات شهری فکر کند، بسیار ارزشمند است؛ لذا ضرورت دارد از شرکت کنندگان در این رقابت قدردانی شود حتی اگر حائز رتبه برتر نشوند.

لازم به توضیح است که نخستین رویداد شهری دانش آموزی #رویای_من #شهر_من با موضوع #اگر_من_عضو_شورای_اسلامی_شهر_بودم ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی برپا می شود؛ علاقمندان برای ارسال ایده ها و نظرات خود می توانند با دبیرخانه رویداد واقع در فرهنگسرای رسانه شهرداری رفسنجان مکاتبه نمایند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رویای من شهر من شهردار رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان