امام جمعه رفسنجان:

با فساد باید برخورد شود، با نعره زدن کار درست نمی شود

  • شناسه خبر: 168587
با فساد باید برخورد شود، با نعره زدن کار درست نمی شود

امام جمعه رفسنجان گفت: فرد اگر ریگی ته کفش نداشته باشد حرفی نمی زند، با فساد بایستی در دولت، قوه قضائیه و مجلس برخورد کرد، با جنجال و نعره زدن کاری درست نمی شود.

خانه » آخرین اخبار » با فساد باید برخورد شود، با نعره زدن کار درست نمی شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به مساله گرانی بنزین در کشور و به دنبال آن ایجاد نارضایتی در مردم اظهار داشت: از مسئولان ادارات خواهش می کنم به ارباب رجوع بیشتر توجه کنند، کارهایی را که چند ساعته می شود انجام داد را به هفته و ماه نیاندازید.

وی افزود: فشار اقتصادی موجب شده تا مردم در زندگی خود بمانند از طرفی برخی کارت سوخت ندارند و این موارد نارضایتی از افزایش قیمت بنزین را بیشتر نموده است.

رمضانی پور گفت: عمل حضرات در این شرایط نامساعد اقتصادی که در پایان سال نیز انتخابات مجلس را در پیش داریم، آن هم در شب میلاد  پیامبر اکرم(ص)، سوء مدیریت است.

وی تصریح کرد: چند سال قبل ۳۴ هزار میلیارد تومان برای کارت سوخت بنزین هزینه شده و وزارت نفت آنها را حذف کرد که کمک به قاچاقچیان شد و امروز دوباره از نو خرجی بر دست مردم گذاشته می شود.

رمضانی پور ادامه داد: اگر افزایش قیمت بنزین از قبل اعلام میشد، مردم خیلی بهتر از مسئولان رعایت میکردند و نجابت داشتند، مسئولان در این شرایط بد رفتار نکنند، اگر از مردم بدرفتاری می بینید مقصر خود شما هستید.

وی خاطرنشان کرد: رعایت حال مردم را بکنید، مردم نجیب هستند و دست به اقدامی نمی زنند، عملکرد دولت باید مطلوب باشد ، نمی شود انتقاد نکرد، به به بیجا نتیجه اش شده این که چهار هزار میلیارد تومان اموال ملت را برمی دارند و می برند.

امام جمعه رفسنجان گفت: دانیال زاده مفسد اقتصادی پدر زن پسر آقای رئیس جمهور است ، رئیس جمهور در یزد آن طور سخن می گوید در حالی که گمان نمی کرد سازمان اطلاعات سپاه کار خودش را انجام می دهد.

وی افزود: فرد اگر ریگی ته کفش نداشته باشد حرفی نمی زند، با فساد بایستی در دولت، قوه قضائیه و مجلس برخورد کرد، با جنجال و نعره زدن کاری درست نمی شود.

رمضانی پور بیان داشت: مملکت ما غنی و آباد است و از هر جهت توانمندی داریم اگر بد مدیریت کنیم شاهد رفتار خوبی از مردم نخواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حمید

    مرگ بر بی تدبیران ریاکار بی دین بیسواد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان