اولین مرحله از رزمایش الی بیت المقدس بسیج در رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 168552
اولین مرحله از رزمایش الی بیت المقدس بسیج در رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

اولین مرحله رزمایش الی بیت المقدس بسیج با شعار ” چهل سال مردمیاری، امنیت و خدمت” صبح امروز با حضور مسئولان در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اولین مرحله از رزمایش الی بیت المقدس بسیج در رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، مرحله اول رزمایش الی بیت المقدس بسیج با شعار ” چهل سال مردمیاری، امنیت و خدمت ” طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۳ و ۲۴ آبان ماه، با حضور گردان های بیت المقدس در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان برگزار شد.

صبحگاه مشترک این رزمایش صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، جانشین فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و روسای ادارات و اعضای گردان های بیت المقدس حوزه های مقاومت برادران صاحب الزمان(عج)، امام جعفر صادق(ع، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) برگزار شد و سپس بسیجیان به اجرای مانورهای دفاع از کوی و برزن، دفاع سرزمینی پرداختند.

سرهنگ ابوالفضل تویسرکانی جانشین فرمانده سپاه رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: در طول چهل سال پرافتخار و با عظمت انقلاب اسلامی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات را کسب کردیم و در هر برهه از نظام بخشی از این تهدیدات قوی تر و پررنگ تر و بخشی کم رنگ تر و ضعیف تر شده است.

وی افزود: مساله مهم و اساسی این است که بسیج نیروی مردمی است که پشتوانه آن ملت بزرگ ایران و جمعیت ۸۰ میلیونی جمهوری اسلامی ایران است و همواره این آمادگی های لازم را در خود ایجاد می کند، تداوم ببخشد و روزبه روز آنها را افزایش می دهد.

تویسرکانی گفت: در همین راستا برای اجرای ماموریت دفاع از کوی و برزن، دفاع سرزمینی و اجرای تاکتیک های مختلف آن از ابتدای سال آموزش هایی در این زمینه طی شده و برنامه هایی همچون تیراندازی و بسیجیان فراخوانی های روزانه و شبانه مختلف پشت را سر گذاشتند و امروز نتیجه آن اموزش در این رزمایش به منصه ظهور گذاشته می شود.

گفتنی است مرحله های دوم و سوم این رزمایش در روزهای ۳۰ آبان و ۱ آذرماه و ۲۱ و ۲۲ آذرماه برگزار می شود.

عکس از روح الله بادپروا

انتهای پیام/

برچسب ها:
اردوگاه شهید میرافضلی رزمایش رزمایش الی بیت المقدس بسیج در رفسنجان گردان های بیت المقدس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان