حاشیه های پر رنگ تر از متن سفر روحانی به رفسنجان؛

از انتظار بی جواب مهدی ۱۲ ساله تا مطالبات پشت در مانده/ عکس

  • شناسه خبر: 168450
از انتظار بی جواب مهدی ۱۲ ساله تا مطالبات پشت در مانده/ عکس

مردم شریف و مهمان نواز رفسنجان امروز میزبان رئیس جمهور و جمعی از وزرا در ورزشگاه جهان پهلوان تختی بودند.

خانه » اجتماعی » از انتظار بی جواب مهدی ۱۲ ساله تا مطالبات پشت در مانده/ عکس

به گزارش خانه خشتی، مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور در رفسنجان با حواشی همراه بود. مهدی حسینی نژاد نوجوان ۱۲ سال که دچار سوختگی شدید شده یکی از پر رنگ ترین حاشیه های امروز بود. او به همراه مادرش برای گرفتن مساعدت برای هزینه درمانش در بیمارستان امیر علم تهران، به ورزشگاه تختی آمده بود و سعی داشت با رئیس جمهور دیدار کند که موفق نشد و تنها به نوشتن نامه ای برای حل مشکلش اکتفا کرد.

امروز از آورده شدن پلاکارد به داخل ورزشگاه ممانعت شد و مردم مطالبات خود را بصورت دست نوشته هایی بر بالای سر گرفتند که از حاشیه‌های قابل‌توجه این دیدار بود.

همچنین از ورود جمعی از کشاورزان رفسنجانی به ورزشگاه نیز که مطالبات خود را بر روی یک پارچه نوشته به همراه داشتند، نیز جلوگیری شد.

اما حضور دانش آموزانی که اتوبوسی و بخشنامه ای از مدارس آمده بودند در جمعیت حاضر در ورزشگاه در نوع خود بی نظیر بود و سوال چرایی عدم حضور شهروندان رفسنجانی در این دیدار را تا حدودی کمرنگ کرد، هرچند بخش های شرقی و غربی ورزشگاه دیوار کشی شده بود و تنها محوطه میانی ورزشگاه برای حضور شرکت کنندگان آماده شده بود.

و اما رئیس جمهور در سخنانش باز هم از وعده دیرینه انتقال آب به استان گفت و البته احداث پارک فناوری در رفسنجان تا یک سال آینده خبر خوش روحانی به مردم رفسنجان بود.

خبرنگار خانه خشتی در ورزشگاه تختی به میان حاضرین رفت و پای صحبتهای آنان نشست.

خانمی ۴۵ ساله گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم که به مشکلات مردم رسیدگی کند، به ابن گرانیها و فقری که در مردم افتاده و بیداد می کند رسیدگی کند، این موضوع از همه مهمتر است.
دانش آموز ۱۵ ساله نیز گفت: برای سربلندی کشور آمده ام ، به ندای رهبرم و به کوری چشم دشمنان آمده ایم که بگوییم همیشه در صحنه ایم.
خانم دیگری وقتی می ببیند در حال مصاحبه گرفتن هستیم خودش را به ما می رساند و می گوید شما حرف های ما را به گوش رییس جمهور می رسانید می گویم بله منتشر می کنیم بعد می گوید: تو را به خدا حرفهای مرا برسانید و بگویید شوهرم جانباز است، ریه و کبدش خراب است، با سه فرزند در خانه افتاده، دیروز بانک مسکن زنگ زده می گویم به خدا قسط ندارم چکار کنم می گویم با حقوق یک میلیون تومان من چکار کنم همش باید خرج مریض داری شوهرم شود.
خانم دیگری می گوید اشتغال جوانان مهمترین خواسته من از رییس جمهور است.

مردم گرانی، حقوق اندک، بهای اجاره خانه بالا، مشکلات معیشتی و … را مطرح کردند اما آنچه گویا بود آن بود که حق مهمان نوازی مردم رفسنجان امروز ادا نشد و مطالبات این مردم آنطور که باید دیده نشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان