اختتامیه نخستین رویداد شهری دانش آموزی ” رویای من، شهر من” در رفسنجان / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 168381
اختتامیه نخستین رویداد شهری دانش آموزی ” رویای من، شهر من” در رفسنجان / گزارش تصویری

آیین اختتامیه نخستین رویداد شهری دانش آموزی ” رویای من، شهر من” همزمان با روز دانش آموز در رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان در سالن نظام مهندسی برگزار شد.

خانه » اجتماعی » اختتامیه نخستین رویداد شهری دانش آموزی ” رویای من، شهر من” در رفسنجان / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی؛ آیین اختتامیه نخستین رویداد شهری دانش آموزی ” رویای من، شهر من” همزمان با روز دانش آموز در رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان در سالن نظام مهندسی برگزار شد.

محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت کاری ما در شهر از ابتدای خدمت بر اساس نظریات و دغدغه های مردمی بوده است اظهار داشت: زیربنایی ترین کار شهرداری بنا بر خواسته مردم است و تا پایان فعالیتمان بر آن اعتقاد داریم و ایستاده ایم.

وی بیان داشت:تغییر نگرش و نگاه مردم به فرایند مدیریت شهری برایمان مهم است و در جایی که نیاز باشد کار اجرایی و عمرانی انجام شود بر آن ایستادگی خواهیم کرد.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه عمده شهروندان از فعالیتهای شهرداری رضایت نسبی دارند افزود: رضایتمندی مردم برایمان مهم است و سعی در افزایش رضایتمندی مردم است و این مهم نیاز به مشارکت مردم در طرح های مختلف است.

بهناز شریفی دبیر اجرایی این رویداد شهری با بیان اینکه ۷۵۰ اثر دانش آموزی به دبیرخانه ارسال شده است گفت: این رویداد در راستای مشارکت دانش آموزان در مدیریت شهری و برای اولین بار در کشور و در شهرستان رفسنجان برگزار شده است.

وی بیان داشت: پس از اختتامیه، کتابچه رویداد شامل تصاویر تمامی دانش آموزان شرکت کننده به همراه نامه تقدیر به نشانی آنها ارسال می شود.

در پایان این مراسم از پوستر سرود اختصاصی شهر رفسنجان با عنوان رویای من شهر من به همراه اجرای زنده سرود توسط دانش آموزان رونمایی شد.

اسامی برندگان نخستین رویداد شهری دانش آموزی “رویای من شهر من” رفسنجان به شرح زیر اعلام شد:

بخش رقابتی (مقطع هفتم تا داوزدهم): ایلیا نجم الدینی –حسام روحانی- دانیال اسماعیلی رنجبر- محمد مهدی حسینی – زهرا میری-سورنا اسماعیلی –محمد مهدی منجم- عسل پور اسداالهی

بخش ویژه( مقطع اول تا اول ششم ): حسین دهشیری-مریم شمسی-ابوالفضل محمدیان-هانا حسینی – ساجده حسینی

خبر از منیژه نوروزی

عکس الهه فتحی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان